{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opbevaring af sommer-hjul i vintertid?
  • #1   14. nov 2005 Tja plejer at ligge mine alufælge i vores lille skur uden for

• #2   14. nov 2005 De skal ligge tørt og køligt. Pumpes til mest muligt tryk (men 3 bar lyder som rigeligt). Hvis de ligger oven på hinanden, så læg et stykke bølgepap imellem.

Er du rigtig god ved dem, så vask dem, put voks på og giv dækkene dækspray! Så ser de også flotte ud lige så snart du hiver dem ud til foråret...

• #3   14. nov 2005 Det vigtigste er vel bare at de ikke står op, så de får flade steder?

• #4   14. nov 2005 Luften skal tages ud.. De må ikke ligge for varmt. Og hvis du virkelig ikke vil have at de mister grip i løbet af vinteren, skal de pakkes ind i lufttæt materiale(husholdningsfilm) Sådan opbevarer jeg mine racerdæk. Men der køres der jo også på ekstremerne.

• #5   14. nov 2005 Mårdæn og Anders, i modsiger jo hinanden med hensyn til trykket..?? andre der ved noget om det.. ??

• #6   1. nov 2008 Opbevaring
    Dæk monteret på fælge skal opbevares stablet eller hængende på et dækstativ. Løse dæk uden fælge opbevares oprejst og drejes en gang imellem, så de ikke får flade punkter.

Dæk skal opbevares mørkt, køligt og tørt. Derved bevares deres egenskaber længst muligt. Hvis et dæk opbevares f.eks. på et loft, hvor der kan blive meget varmt under tagpladerne, mister gummiet sin smidighed. Det er klogt at rengøre dækkene, inden de sættes til opbevaring.

(FRA FDM.DK)

Kommentér på:
Opbevaring af sommer-hjul i vintertid?

Annonce