{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Webasto Comfortvarmer??
  • #1   17. nov 2005 Det behøver forresten ikke kun lige være med selce mærket Webasto........... smiley

• #2   17. nov 2005 jeg har orginalt oliefyr i min transit (firmabil) og det har det med at tappe batteriet for strøm.... (har gjort det 2 gange) men det er jo også en ford hehe

ellers har jeg ikke oplevet nogle problemer med brug af oliefyr

• #3   17. nov 2005 Morten og NH tak for kommentaren.............

Ind til videre lyder det jo ikke for godt........... smiley

Men okay Morten.........din var jo godt nok også en Ford, som du jo selv siger........... smiley

• #4   17. nov 2005 hallo hallo.. alt skal da have service.. oxo et olie/benzin fyr.. har arbejdet med webasto/ebersbeches i snart 10 år, og det koster ca 1000 hver andet år og lave service på sådan en.. men mange glemmer og bruge det om sommeren, for det skal helst bruges et par gange om mdr.

• #5   17. nov 2005 Hmm....
    Mit Eberspächer er 7 år, og har virket fint. Det er dog begyndt at drille lidt med fejlkoder, men det trænger nok også snart til service. Det har været alle pengene værd!

• #6   17. nov 2005 Jeg har et Wabasto motor og kabine varmer i min polo og det virker super godt! og som Henrik R skriver så skal alt have service og så skal det bare bruges i ny og næ om sommeren! Men jeg blev nødtil at sætte et støre batteri i for fyret og blæsren tapper en del strøm!

• #7   17. nov 2005 Hej Henrik........!!
    Først tak for kommentaren........
    Er de 1000 kr hver andet..............kan man selv lave det........eller skal der en makaniker til at lave det???
    N.B. Har set en annonce hvor der står 9300,- kr. incl. moms og montering...........kan det også godt lade sig at gøre til netop min bil...............og kender du et sted hvor de har god erfaring mht. montage af fyr m.v.
    N:B Gerne et sted nær Horsens eller Århus........

På forhånd tak

• #8   17. nov 2005 N.B. Andrès........du skal også have tak for dit svar.....

• #9   17. nov 2005 Per S.

Jeg ved ikke så meget om sådan noget tekn........men havde hørt fra en mekaniker at fyret kun skulle burge batteri når det skulle starte op............passer det??

MVH. Toke......... smiley

• #10   17. nov 2005 Hehe ja jeg også kun en smule om det men ja gløde røret bruger vist kun strøm når fyret tænder og der efter bruger det ikke det vilde i strøm, men så er det blæsren som tager strømmen...Blæsren starter vist med at køre når vandet i motoren er ca 30*..

• #11   17. nov 2005 Per S.........

Når på den facon........... smiley
    Så kan jeg bedre forstå det...........nå men jeg takker endnu engang til dig, for dine svar...........
    Jeg vil ringe til Webasto i morgen........og se hvornår de kan hakker sådan en fætter ned i min vogn......... smiley

Takker...............MVH. Toke smiley

• #12   17. nov 2005 Det var sku så lidt...og held og lykke med det..

• #13   17. nov 2005 Jo takker mester............. smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Webasto Comfortvarmer??

Annonce