{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.729 visninger | Oprettet:

Tine H
Tine H
Tilmeldt:
29. mar 2008
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 88

forhandle ny bil {{forumTopicSubject}}

Til alle jer der fornylig har købt ny bil

Jeg skla ud og ha ny mini bil i 100000 kr klassen. Hvor villige er forhandlerne til at handle lidt med de billige biler? Er sådanset ikke interesseret i nedslag i pris, men gerne noget udstyr i form af alu og skørter (hvis det selvfølgelig findes til bilen). F.eks. en alto, de har et rimelig fint udstyrs program.
Har en Fiat cinquecento sporting, som jeg regner med skal gå med i handlen. Og tænker om det er muligt at forhandle lidt udstyr for den. For i ren handel er den ikke meget værd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forhandle ny bil
  • Tine H
    Tine H Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 88
    #2   8. sep 2010 er altid aggressiv smiley
    tænker egentlig bare, om det overhovedet kan lade sig gøre. Har hørt fra flere at der ikke er meget at hente på de små biler, da deres avance er temlig lav på dem.


  • #3   8. sep 2010 der er næsten ingen avance på de små biler, det er helt rigtigt, vi snakker om der måske tjenes små 4000 på dem i ren handel, altså uden udstyr....
    men self kan alt lade sig gøre, det handler bare om at være lidt fræk og flabet. Måske du er heldig at kunne få noget udstyr for den gamle bil???

    Held og lykke med det :O)


  • #4   8. sep 2010 tror ikke du får aluhjul med til en bil til kun 100k,måske måtter og lev omkostninger

  • #5   8. sep 2010 man kan altid snakke med forhandler om prisen smiley ellers er det ikke ham/hende du skal købe bil af...Det er jo krise tid for de fleste smiley

  • #6   8. sep 2010 Tror også godt du kan handle med dem. Jeg har lige gjort det med min G4. De tog Hondaen i bytte samtidig. Jeg ganske tilfreds.

    Snak med dem, Kan ikke betale sig at komme ind med det samme og forlange det ene og det andet. Snak dig til det, uden at være provokerende, det har jeg fået mest ud af.


  • Tine H
    Tine H Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 88
    #7   8. sep 2010 Lyder dejligt, at det ikke er helt umuligt. Må ud og snakke lidt med dem, og så ha shinet den gamle lidt op.

Kommentér på:
forhandle ny bil

Annonce