{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

ditec behandling {{forumTopicSubject}}

ku godt tænke mig at høre hvad i mener om ditec og hvad det er siden det er så dyrt. nu er jeg autolaker og syntes ikke vi kan se nogen synlig virkning. og min far og onkel har begge købt en suzuki sx4 sedan. fatters er sølvmetal og onkels er sortmetal. den sorte har fået ditec og den sølv har fatter selv lakforseglet. og der er ikke synlig forskel og heller ikke når man mærker på dem er der forskel. og så har onkel også lige fået en indkaldelse til efterbehandling til 1500kr. som han dog har valgt at droppe da han syntes det er spild af penge når fatters faktisk er lige så pæn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ditec behandling
  • #1   8. sep 2010 behanlingen bliver slidt at i vask og det gør alt voks før eller siden.. nogen produkter holder længere end andre... jeg anbefaler kun SONAX Extreme nano.

• #2   8. sep 2010 mx. det der sonax er det noget man selv gør. er godt klar over det ikke holder evig. men på ditec egen hjemmeside gir de 6års systemgaranti hvad det så er. men vis det så er med efterbehanling hver år på 1500kr er det sku dyrt

• #3   8. sep 2010 Tjae. Så lad være hvis du synes det er for dyrt.
    Du kan ikke sammenligne Ditec med en almindelig lakforsegling.

Når en bil bliver Ditech behandlet, bliver alle porerne i lakken lukket.
    Ydermere bliver lakken 70% mere resistent over for stenslag, småridser, sol m.m.!

Du får hvad du betaler for, sådan har det altid været.

Kommentér på:
ditec behandling

Annonce