{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.037 visninger | Oprettet:

Carl Roger H
Carl Roger H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kan man reparere en sikkerhedssele? {{forumTopicSubject}}

Jeg har for nyligt købt en Seat Toledo fra '03, og først i dag har jeg fundet ud af at midterselen på bagsædet ikke kan rulles ud. Den låses lige så snart man trækker i den. Den er rullet helt ind, så man kan ikke engang give lidt slæk og så trække den ud.

Er det noget man selv kan reparere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man reparere en sikkerhedssele?
  • #1   14. sep 2010 ny på, de koster ikke så meget.

det er jo sikkerhed vi snakker om, så hvorfor forsøge at lave noget som måske virker når du hiver i det men ikke når ulykken sker.

• #2   14. sep 2010 Nu ved jeg ikke hvordan den sidder på en Seat. Hvis det er til at komme til syntes jeg du skal prøve at skrue den af og prøve at kigge på den. Man kan ikke skille den ad, men man kan måske rense den.

Ved der er flere japanske mærker der har lavet deres bag seler på en måde, så hvis de låser skal du rulles helt tilbage før man kan rulle dem ud igen. Måske det er sådan noget på din også, og den så ikke kan komme helt ind og "låse op"

Held og lykke med det.

• #3   14. sep 2010 Hvordan skal der kunne skiftes sele? Midterselen er indbygget i ryglænet, og så vidt jeg kan se kan jeg slet ikke komme til den.

• #4   14. sep 2010 Så er der hvis kun en vej, og det er omkring et Seat værksted.

Kommentér på:
Kan man reparere en sikkerhedssele?

Annonce