{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.261 visninger | Oprettet:

Skrotnings attest. {{forumTopicSubject}}

Hvad gør man hvis man har en skrot bil, men jeg er ikke ejer på reg attest? Der står jo tydligt at man skal være indehaver af reg attest og have kørekort med når man vil hæve skrot præmie.

Hvad er jeres erfaring? Kan man lave fuldmagt hvor tidlige ejer skriver under på at bilen på skrottes?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skrotnings attest.
  • #1   19. sep 2010 Ja, det kan du sagtens. Det hedder en transporterklæring, og du kan få den hos huggeren.
    Hvor står bilen henne i landet??

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #2   19. sep 2010 tror skrotmakkeren ska bruge reg. videre i systemet

men i kan vel få fixet en ny ?

eller lade være at skrotte naboens bil, bare bed ham flytte den lidt ;P

• #3   19. sep 2010 He he bilen er min og jeg har den orginale regerings attest.
    Jeg vil bare ikke ulejligøre tidlige ejer for at få mine penge for præmie.

Billi.
    Bilen står i Roskilde og en super fin G2 med knækket motor.

• #4   19. sep 2010 Ok.. Jeg giver 1000,- i skrotpræmie, afhentet på sjælland smiley
    Ellers kan du indlevere den til f.eks. Bagsværd jernhandel, de giver 1550,- fordi de tager 200,- for at miljøbehandling. Du kan få transporterklæringen hos dem, og få tidligere ejer til at skrive under på den.

• #5   19. sep 2010 Lad da være med at skrotte den hvis det er en super fin golf 2 der bare mangler en kværn, skal da nok være nogen derude som har en anden motor de med glæde vil smide i.

Ellers kører man bare ned til huggeren med reg. attesten og skrotter bilen, har i hvert fald aldrig skulle vise id eller noget når jeg har skrottet en.

• #6   19. sep 2010 Hvis du ikke står som eler så bliver pengene sendt til tidliger ejer med mindre du har tidliger ejer's under skrift på en skrotningsattest, og den kan du hente ved den ophugger du vil skrotte bilen ved.

Men husk: attesten dur kun ved den hugger du få attesten ved..

Kommentér på:
Skrotnings attest.

Annonce