{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skrotning af bil uden registreringsattest
  • #1   6. okt 2011 jeg fik 500 for en bil engang uden attest. skal dog ikke kunne sige om det er nok med underskrift. makker selv i og få fat i en reg. attest til en gammel skrotbil.

• #2   6. okt 2011 du kan godt skrotte en bil uden reg attest. men de færreste skothandler vil give penge for bilen.

du skal bare gå på skattekontoret/motorkontoret og bestille en ny. men du skal have en underskrift med fra ham der står som ejer af bilen.. altså det navn der står på reg attest. har gjort det flere gange

• #3   6. okt 2011 hvis du har en skrot attest som er underskrevet af dig og tidligere ejer så skal den bare sendes ind og bilen afmeldes(hvis den da ik allerede er det) så bliver indsat på din nem konto direkte fra skrot ordningen....

Reg attest er for så ikk så vigtig når du allerede har en skrot attest.... men vær nu helt sikker på den ik allerede er "skrottet" i deres system...

Og husk hvis du ikke står som ejer af bilen så skal det jo naturligvis med på skrot attesten med gammel ejers underskrift på at du har købt bilen så det er dig der får pengene.... har gjort det før og det var der ingen problemer med, forskellen er bare du selv skal sende attesten ind.

Skrot firmaet sørger så for at melde den skrottet i systemet.

• #4   11. okt 2011 Hvor bor du? vil gerne købe den hvis du ikke har fået skrottet den endu!!

• Esko K
    Esko K Tilmeldt:
    sep 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #6   26. sep 2017 Hvad gør jeg når tidliger ejer af bilen ikke kan findes, jeg fik dengang en dags dato at jeg havde købt bilen og han skulle underskrive købskontrakt dagen efter da der ingen blæk var i printeren, inden jeg fik en kontrakt, var tidligere ejer forsvundet, kan ikke finde ham, så bilen har bare stået indtil pladerne blev taget, så nu er den jo afmeldt, men hvordan skal jeg få den skrottet når tidligere ejer ikke kan findes, så han kan underskrive, hvad søren skal jeg så gøre ???? HJÆLP

• Kira Charlotte N
    Kira Charlotte N Tilmeldt:
    okt 2017

Følgere: 1 Svar: 2
    #7   11. okt 2017 Vil I hente min mand sbil til skrot pris der er ikke plads på og jeg har miste registrere

• Kira Charlotte N
    Kira Charlotte N Tilmeldt:
    okt 2017

Følgere: 1 Svar: 2
    #8   11. okt 2017 Hej vil i hente vores bil til skrot pris der er ikke plads på og jeg har miste registrere

Kommentér på:
skrotning af bil uden registreringsattest

Annonce