{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot eller KIA?
  • #1   30. sep 2010 jeg synes umidelbart de franske biler taber pænt meget i værdi så jeg kan da næsten ikke tro KIAen taber mere.

Dog ville jeg nok helst køre rundt i peugeoten.

• #2   30. sep 2010 Gensalgsværdien er væsenligt ringere på KIA, som iøvrigt betyder Koreansk Industri Affald, har jeg hørt smiley Ej Peugeot'en er en sikker vinder i det sammenhæng, der er også 12 års garanti på den, 3 år på det mekaniske.

• #3   30. sep 2010 3 år skal de begge nok holde, men vil mene kiaen mister mest, er jo en svær situation at stå i, for bilmarkedet føles ret mættet for tiden, men hvem ved hvordan det ser ud om 3 år igen. Det du sparer mest på uanset hvad du vælger, er jo at beholde bilen til den simpelthen ikke kan mere, gør du det, så har du jo mest rent garanti mæssig sikkerhed i at tage KIA´en.

PS. Havde købt en Smart ForTwo istedet hvis det bare handler om at komme fra A til B billigst muligt.

• #4   30. sep 2010 Hvorfor ikk en hyundai i10 evt? den har 5 års garanti, og har hørt fra flere at den garanti er meget bedre end kias..

• #5   30. sep 2010 Min kæreste har en Kia picanto, og den er hun ovenud glad for. Sørg for at den er serviceret, og så er der ingen problemer med garantien. Der er godt med udstyr, den kan parkeres overalt og er nem at komme rundt med. Man kan endda uden besvær køre tværs over landt, hvis man skulle have lyst til det. Grunden til at hun valgt Kia fremfor 107/C1, var forsikringen og udstyret (varme i sæder, iPod tilslutning og styring fra anlæg, 4xelruder, el-spejle med varme, fj.btj c-lås osv osv.
    Den har kørt i snart tre år, og det har virkelig kun været småting der har været, og det er blevet fikset på garantien uden problemer. Den eneste udskrivning der har været, var komplet nye bremseklodser og skiver (klodsen havde ridset skiven) efter 55000 km, men bilen kører også rigtig meget bykørsel.

• #6   30. sep 2010 Hvorfor ikke evt. gå efter noget andet.
    Fx. denne lidt mere veludstyrede, en lille smule større Mitsubishi Colt. Den er måske en lille smule ældre, men føles som en langt større bil, har meget mere i udstyr og ser også nogenlunde fornuftig ud.
    http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Mitsubishi-Colt-1,3-Insport-Coolpack-3d_ID657820.htm (Aircon!)
    http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Mitsubishi-Colt-1,3-Insport-3d_ID186601192.htm

Iøvrigt, så vandt Picantoen for min kærestes vedkommende over 107eren, fordi den havde 4 cylindre istedet for 3. Hun kunne ikke rigtig forene sig med den lyd som de 3 cylindrede har.

• #7   30. sep 2010 peugeot`en da.... kia er totalt out of style

• #8   30. sep 2010 køb en kia ceed med en diesel motor, så er du godt køre de næste mange år smiley

Kommentér på:
Peugeot eller KIA?

Annonce