{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.399 visninger | Oprettet:

Uheldige eller heldige? 2 dage? :( {{forumTopicSubject}}

Synes lige i skal høre om mine 2 dage... Selvom i jo nok har hørt noget af det... Min dårlige dag startede igår da jeg fik fri fra skole og kørte hjem...

1.
Skulle svinge til højre skulle politibilen foran også. Men lige da han var drejet ind holdt de over i modsatte spor. Nå tænkte jeg jo hvad mon de skulle der, men lige da jeg kørte forbi kørte de op bag mig, så jeg måtte rulle mine vinduer ned, kørte så nogle underlige veje og de fuldte efter så jeg var sikker på det var mig de kørte efter. Til sidst tager jeg en meget lille vej og der stopper de så forfølgningen... det var nok 5 - 7 km de fulgte efter. Det var pænt KOLDT!.

2.
Skulle så ind til byen senere, lige pludselig ser jeg en motorcykel der holder i et kryds men for rødt og bagved en bil, han ser sku også mig med garanti han følger nemlig min bil som jeg kører forbi ham... Så jeg ved den er gal så jeg kører i tæt trafik og lidt presset kommer jeg til venstre i et lyskryds og skynder mig at køre ind af nogle små veje også hopper jeg ud af bilen og lader som ingen ting :).. Så slap jeg også der.

3.
Skulle lige i banken og hæve lidt penge, som jeg står og snakker med bankdamen og GRUNK så begynder min alarm og det siger Grunk igen og jeg kigger ud, så er det en gammel mand i 70'erne der er bakket ind i min bil i hans gamle LADA :S

4.
Er nu lige kommet hjem, puha det var ikke sjovt mig og en ven var inde efter mad. Kørte så race på vej hjem med en i en vento. Jeg koncentrede mig om at vi ræste og at der var en bil foran så den måtte jo overhales... Er nu rimelig sikker på det var en politibil, men ved det ikke. Ham jeg kørte mod drejede pludselig til højre meget hurtig. Nå jeg kørte videre med god fart og kunne se der var en bil der nærmede sig og det lignede modeo lygter så sank farten til de lovlige 80. De lå så bagved mig, jamen jeg skulle dreje og min ven sagde der ikke var noget oven på og det ikke var politiet... Men ejg var sten sikker på det var. De fulgte sjovt nok efter og jeg rullede vinduerne ned det regnede og sne'ede. De blinkede os så ind. Så kom de op på hver deres side af bilen.. Godt sure ham den ene råbte fuldstændigt af mig og sagde at jeg kunne få et klip og kun havde 2 tilbage og bla bla bla... Så spurgte de om de kunne finde nogen fejl på bilen, og hvornår den sidst havde været til syn. Sagde jo som det var at den næsten var helt ny. Men de prøvede at finde noget.. Så brokkede de sig over mine udstødninger, eller hans makker gjorde. Så jeg måtte lige stige ud af bilen og bla bla bla. Så begyndte han at det var da ikke den, den var født med. Nej det er rigtigt sagde jeg jo så. også om jeg ville til syn eller hvad, nej tak for de er godkente og bla bla bla. Aner jo faktisk ikke noget om det, så sagde han nej de er ej. De er ikke godkendt på bilen og det skal den til syn for at blive. Så sagde jeg nej, men så spugte han skal vi stoppe med at diskutere eller skal vi mødes ved syns hallen, så blev jeg stille. Så fik jeg lov at køre igen.. Puha jeg følte mig heldig. De lå synes slet ikke det var mærkeligt begge ruder var rullet ned! smiley

Nej bilen er ikke solgt, og lad være med at kommentere det står der.

Undskyld stavefejl og gramatik fejl smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uheldige eller heldige? 2 dage? :(
Kommentér på:
Uheldige eller heldige? 2 dage? :(

Annonce