{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

20" sommerdæk {{forumTopicSubject}}

Står og skal bruge 4 225/30/20 sommerdæk til nogen fælge.

Dækkene skal købes på Dæk online. Men hvilket mærke vil folk anbefale?
Hører pludselig meget godt fra dækfolk om Nankang dæk, men i min opfattelse er det et dårligt dæk.

Selv sidder jeg med tanker på f.eks. BF Goodrich. Man kan desværre ikke få continental i de størrelser kan jeg se.

Kunne man med fordel gå op til 235 evt? Hvor man så får adgang til f.eks. Michilin og Dunlop?

Hvad er folks tanker omkring dæk? Evt. beviser i form af links til tests.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  20" sommerdæk
  • #1   26. okt 2010 hvor mange penge vil du bruge på dæk.

kig evt her:
    http://www.tyretest.com/

• #2   26. okt 2010 Ligger et budget på 10.000kr til dæk, men de dæk man kan få ved dæk online tager diverse firmaer overpris for.

Har kørt rundt og forhørt mig i mit lokal område. Der er en generel besparelse på 35%-45% ved at købe på dækonline, selv hvor der medregnes monterings pris for dæk man selv kommer med.

• #3   26. okt 2010 lige præsis,
    har lige købt 4 vinterdæk plus stål fælg for 3200 med levering!!, det er med Nankang dæk. har haft dem før, og kan godt anbegale det mærke

• #4   26. okt 2010 Jeg ville holde mig til "mærkevare"-dækkene, du får hvad du betaler for.

1. Continental
    2. Michelin
    3. Bridgestone
    4. Pirelli
    osv.

• #5   26. okt 2010 Har lige været inde og kigge, ville klart vælge de Flaken FK-452, det er Dunlop der laver de dæk, de er super, har dem på min Supra og til trods for min kørestil, samt det faktum at ophænget på en Supra(som på Bmw og lign) slider hurtigere indvendigt, ja så fik jeg da 25K km ud af dem, de rejste sig ikke på noget tidspunkt og har super greb og til 1170 kr. stykket, der bliver det vidst ikke meget bedre!

Men bedre dæk kan sikkert findes, men til prisen der er det et super dæk! Har også Falken på min Swift - Samme oplevelse!!

• #6   26. okt 2010 Brian D: Der er masser af dæk at få for færre penge, ved at vælge andre mærker - Pirelli bruger man da kun hvis man har sponsor på og skal kører banekørsel for sjov - For dæk der slides hurtigere, skal man da lede længe efter!

De andre du nævner er da gode mærker, men i forhold til prisen, specielt på denne str. dæk, ja der findes der andre og langt bedre alternativer imo - f.eks. som nævnt ovenfor, Falken, der jo så også er mærkevare!

• #7   26. okt 2010 Nankang er et billig dæk og jeg synes ikke om det, det larmer og er alt for hård (derfor larmer det og står dårligt i regnvejr)

Brug Conti

• #8   26. okt 2010 Jesper S

Det er samme oplevelse jeg har haft med det mærke, lige pt har jeg conti på mine biler, men skal som sagt have nye dæk til mine 20" fælge. Og der fås conti ikke inde på dækonline, altså står jeg og skal vælge et alternativt dæk.

Og om det er værd at vælge 235 istedet for 225 ved jeg ikke rigtigt. Man får adgang til nogen helt andre dæk ved 235.

Har tidligere haft falken dæk på min coupe, og var ganske godt tilfreds med dem, men kan huske fra forrige år at de klarede sig dårligt i tests. Må lige kigge den test side igennem når jeg kommer hjem og skal bestille.

• #9   26. okt 2010 jeg plejer at sige jeg vil gerne leve længe... så billigedæk, er helt ude ved mig.... mange gange er det kun få 100 kr, der gør en forskel.... feks. 4 stk, kvali dæk 5000kr 4 billige dæk 3500kr, du spare 1500kr... men hvad spare man det for, når det gælder liv og død... har aldrig forstået det.!!!! at man kan være i tvivl.... mange gange holder kvali dæk længere også, så i sidste ende er der intet sparet....

jeg køre selv conti (sommer)og michelin(vinter).......

• #10   26. okt 2010 Personligt er jeg enige med de andre, jeg selv kører også Conti CSC3 sommer og Michelin Alpin A4 vinter, jeg har også kørt Conti vinter, men kunne ikke få dem jeg ville have i den rigtige størrelse.

De andre mærker foreslog jeg kun pga. det skulle være alternativer, og pirelli pga. den lave profil.

Men helt sikkert foretrækker jeg selv continental og michelin.

Kommentér på:
20" sommerdæk

Annonce