{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gul kølervæske?
  • #2   27. okt 2010 du skal bruge noget der er beregnet til alu top ellers ødelægger du din top

• #3   27. okt 2010 så hvis jeg tømmer den helt for vand må jeg gerne smide det på ?

• #4   27. okt 2010 Nej... Du skal højst sandsynlig bruge rød eller blå... Du må IKKE blande farverne!
    Se hvad farve der er på nu, og bruge den samme.
    Gul er til franske biler og nogle Fiat'er

• #5   27. okt 2010 okay i orden.

• #6   27. okt 2010 gul kan også være den man brugte i gamle biler med støbejerns top

kig på dunken og se om den er beregnet til ALU motor det er det vigtiste
    farven betyder ikke noget
    og hvis der ikke står at den er til alu så lad være med at bruge det

• #7   27. okt 2010 Altså det den gør er at den gennemtærrer toppen, men har sgu godt nok aldrig hørt om en top der er gennemtæret før resten af bilen er.

Men ja, du skal nok bruge noget der kan bruges til alu, hvis du ikke orker at betale for en ny top om 20 år.
    Og jo, de farver må godt blandes, der skal bare være ethylen-glykol i dem begge. Hvis der ikke er i den ene og du blander ja så forsvinder effekten.

Sådan har jeg i hvert fald forstået hele det cirkus med kølervæsker.
    Peugeot har fyldt den røde kølervæske på min bil, men det gad jeg ikke være med til. Så jeg tømte den og fyldte en blå beregnet til alutop på i stedet smiley (havde en masse af det blå skidt liggende)

• #8   27. okt 2010 dengang jeg var i lære som mekaniker da lærte vi at det skulle være beregnet til alutop hvis den havde alutop ellers kunne vi bare bruge det gule farverne kan selvf have ændret sig gennem årene farven indikere bar hvad firma der laver det i hvertfald dengang jeg var i lære som mekaniker

• #9   27. okt 2010 Gul ?? til franskmænd?

Ja vores er grønt til renaulterne.. org.

Kommentér på:
gul kølervæske?

Annonce