{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Kompressor {{forumTopicSubject}}

Hejsa i forummet

Ja undskyld mig, men jeg har IKKE en skid forstand på værktøj og maskiner osv, derfor fremkommer dette spørgsmål nok en smule dumt i nogles øjne - Sorry smiley

Men... Kan man få en kompressor, hvor man kan tilslutte sådan en til at 'skyde' bolte til fælge af og på. Altså sådan en tryklufts en. Og samme maskine skal man kunne tilslutte en til at pumpe luft i sine bildæk, og den kan selvfølgelig vise hvor mange bar osv der pumpes i? Og samme maskine måske kunne bruges som en slags højtrykrenser? Altså med vand?

Findes dette i én maskine? Og evt. link til delene?

Mvh Klaus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kompressor
  • #1   1. nov 2010 Ja det er en luft kompressor med en luft hjul nøgle
    Den kan du også få en lufttryk påfyllder og måler til som du kender fra tanken af.

Men lige den del med vandet, tror jeg du skal ud og have en højtryks spuler sperat.

Du kan købe det billigt i din lokale jem og fix butik og eller Silvan og sådanne steder

• #2   1. nov 2010 Heey Klaus (:
    Du kan godt få en Luftnøgle til at skruge boldte af og på fælge med i det lokale bygge marked , og der kan du oss finde en luftpistol med trykur på til at se hvor mange bar du smider i dine dæk .(:

Det med vand har jeg ikk lige set før ? (:

// Theis A .

• #3   1. nov 2010 Tak for svar gutter smiley

Okay, den med vand var jeg heller ikke selv sikker på. Må nok have en særskilt en til det så.

Men hvilke kompressore bør man købe? Hvad kører de egentlig på, strøm, eller?

Evt. links til nogle fornuftige modeller til husmandsbehov

Mvh Klaus

• #4   1. nov 2010 Husmands behov køber du bare den billige til mellem 400-500 Kr. i det lokale byggemarked eller bilka etc. du kan ofte få tilbehørs kittet med luftnøgle og luft pistol for ca. 250 Kr. per del.

De køre på alm. 230V fra stik kontakten.

• #7   1. nov 2010 Arhh.... Så det KAN altså lade dig gøre med vand også, lækkert da smiley

Men i mener at sådan en almindelig billig en til en 4-500,- burde kunne dække mit behov?

• #8   2. nov 2010 Ja hvis behovet er lidt til husbehov, så er de helt billige ganske udemærket, de kan pumpe dine hjul op hurtigtere end ddem på tanken og så skal du ikke hen og fylde luft op hele tiden :o)
    Den er dog ikke helt vild til eks. luftnøglen, hvis de sidder uhjælpelig fast, så bruger den hurtigt lufttrykket.

Men så skal du ud og bruge eks. 2-3 Kilo penge på en som kan holde et større arbejdstryk, dem kan du også købe hos eks. Silvan, og div. bygge markeder.

• #9   2. nov 2010 Okay... jeg tror at jeg må ud og kigge efter en af de 'billige' modeller. smiley

• #10   3. nov 2010 Hejsa

Jeg ser lige at Jem&Fix har en i deres ugentlige tilbudsavis til 995,-

Kender i noget til den?

Kommentér på:
Kompressor

Annonce