{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny DEFA fjernbetjening ??
  • #1   8. nov 2010 jeg ved man selv kan kode dem... men bilxperten burde kunne skaffe dig en

  • #2   8. nov 2010 hehe ja det er et skidegodt sporgsmål !!

    Hvor skal man taste noget ind ??


  • #3   8. nov 2010 Puuuhha, jeg BX montør og det altså lidt af en procedure kære ven, jeg vil anbefale dig at køre til din nærmeste bilxperten og få dem til at gøre det, fordi der skal pinkoder og alt mulig ind over... det ikk bare liiige... Men en ny fjernbetjening koster 475,-

  • #4   8. nov 2010 Nå ! grunden er egentlig den at min bil har været på værksted på 4 uge (imorgen tirsdag)

    Og idioten den holder hos vil have 4400 for at skifte min kobling når vi klart og tydeligt aftalte han skulle ringe og fortælle mig hvad fejlen var så jeg selv kunne købe reservedele da jeg selv får dem billigt !

    Så tar jeg derud så har spasseren os skadet mit panel med sin lift og bombet min kabine så den ligner fælledparken 1 maj !

    Men gider ikke igennem en længere procedure med at få en ny fjernbetjening !

    Går bare ned og får nøglen ud af ham !


  • #5   9. nov 2010 Jeg tror rimeligt sikkert man kan fastslå at det må være en DEFA 800 alarm da 400 alarmen kører på bilen egen fjernbetjening :o)

    En ny betjening kan købes for 200+ moms som Michael M skriver og det er pære let at kode.
    MEN det kræver at du har den 5 cifrede kode der står på det kodekort man får med sammen med alarmen.

    Man sætter tænding til og fra 5 gange, 5. gang man slår tændingen fra blinker dioden meget hurtigt.
    Så slår man tændingen til igen og lader dioden blinke det antal gange der svarer til første tal i koden, slår tændingen fra, og gentager processen til alle tallene er blinket igennem.
    Når du slår tændingen fra 5. gang blinker dioden igen hurtigt, og der slår du tændingen til igen og trykker begge knapper ned på fjernbetjeningen. Når betjeningen er kodet kviterer alarmen med et bip og et blink.
    Det samme gøres med alle andre fjernpetjeninger der skal bruges på bilen. Alarmen glemmer de gamle fjernbetjeninger, så hvis du har flere er det vigtigt at kode dem alle.


  • #6   9. nov 2010 Jeg har ikke koden :S

Kommentér på:
Ny DEFA fjernbetjening ??

Annonce