{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.741 visninger | Oprettet:

Peter K
Peter K
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 50

Touran sikringer {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har en liste over hvordan sikringerne i en touran fra 2003 er placret, eller ved hvordan jeg kan finde ud af hvordan de er placeret??
skriver fordi der ikke kommer sprinkler væske ud når den bliver aktiveret, men lygtevaskerne stadig virker, så ville lige tjeke sikringerne men aner ikke hvad for en jeg skal tjeke, og har haft alle ude men kunne muligvis godt have sat en forkert i igen, så ville høre om der var en der havde en liste over hvordan de er placeret??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Touran sikringer
  • #1   18. nov 2010 Kig under instrumentbrættet

• #2   18. nov 2010 Ja eller i siden af instrumentbordet eller handskerummet, er mine bud.

<b>AJay

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 50
    #3   18. nov 2010 tak for svarne!
    har kigget under, og i siden men der er ikke nogen ting.
    men vil lige kigge i handskerummet!

• #4   18. nov 2010 Har du ikke manaualen til din bil??
    Der er en fin tegning der der viser hvor de forskellige sidder og hvad de er til.
    Der er jo to sikrings bokse, en i motorrummet og en bag ved detlille rum man kan åbne for under rattet..

Hvis du mangler manualen kan jeg lige tage en kopi af de sider og sende til dig hvis det er..

Cheers

• #5   18. nov 2010 Sikker på at det er en sikring det er galt med når lygtevaskeren stadig virker ? For det lyder da mere som om at der er en slange til sprinklarvæsken der er hoppet af et eller andet sted, eller den er stoppet eller din motor ikke virker for godt.

• #6   18. nov 2010 enig med Martin. Den slange der går op til sprinkler dyserne kan meget nemt være gået istykker. Det er en slags hård plastik slange. Jeg havde samme problem med min Touran..

Kommentér på:
Touran sikringer

Annonce