{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  km stand - peugeot 206
  • #1   25. nov 2010 Kommer an på hvordan den har været passet og plejet jo (:

• #2   25. nov 2010 Jeg ville nok ikke købe en 206'er med 170 på klokken. Peugeot gi'r dig ikke mere end 200000 garanti på motoren. Det er kun hvis du overholder deres services.

Men ja, du skal holde øje med bagbroen. Men når den har kørt 170 kan du jo være heldig der er monteret ny bagbro med smørenipler.

• #3   25. nov 2010 .......... Men det er selvfølgelig meget afhængig af prisen

• #4   25. nov 2010 i 2002 købte min ven en 206 gti med 250000 km på bagen, den kørte han så selv 70000 km i før han solgte den, og den kørte altid og ingen problemer overhovedet

• #5   25. nov 2010 hvis historikken er i orden og gode ejerforhold så skulle der ikke være noget i vejen med km. tal..

• #6   25. nov 2010 Kenneth C det ville sige alle andre bilmærker kan du undlade at køre til service med og stadig bevare motorgarantien? tror sgu også en bmw eller en vw ville være ret trist efter 190000 km på den samme olie.

• #7   25. nov 2010 en pug med 200 på klokken er nu ikke noget problem... udover en fransk bil generelt er slidt op i alle sliddele på 200.000 , så er karroseri og motor nok det mindste problem.

• #8   25. nov 2010 Min 206 gti går som en ny. Den går VIRKELIG godt både i motor og gearkasse, og uden slør i noget som helst, men den er også virkelig velholdt. Min har gået lidt over 190 og kan sagtens køre det dobbelte.

• #9   26. nov 2010 Helt enig med "johnny", men angående det med dine 206 GTI overvejelser tror jeg det afhænger meget af hvordan tidligere ejere har behandlet bilen... Oplever tit andre unge mennesker (ligesom mig) som køre 206'er og dog hele tiden suser frem og tilbage fra værkstedet.... Sgu ikke noget at sige til hvis man bare som en simpel ting som at give en kold motor sindsyg tæsk af en anden verden lige så snart man har fået liv i den at den tager skade af det til sidst... Gør hvilken som helst bil...

• #10   26. nov 2010 Kenneth C: Hvad er det for noget at skrive? De giver alligevel kun garanti på motoren hvis du overholder service ved aut. værksteder. Motoren er det sidste der dør på dem!

Vær opmærksom på undervognen. Kør en tur på en meget ujævn vej og lyt efter bankelyde. Kontroller at alt el virker. Ruder, bagrudevarme osv. Så kan du høre om den tikker hvis du lader den sejtrække=udstødnings manifold der skal have en svejsning eller skiftes. Alt i alt er det en fin bil men som alle bilmærker vil der komme reparationer når den har kørt de km

Kommentér på:
km stand - peugeot 206

Annonce