{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

E90 320D m. automatgear {{forumTopicSubject}}

Er på udkig efter en E90, tror det bliver en 320D da der ikke rigtigt er nogen 330D i min prisklasse lige pt smiley

Jeg har altid været til manuel gear, dels fordi den skifter lidt hurtigere og fordi det giver bedre kontrol over kørslen syntes jeg.

Men nu er jeg ved at blive gammel hehe, så overvejer at få den med steptronic eller hvad det hedder, men bliver den meget sløvere af det?
Er det en gearkasse der er problemer med?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E90 320D m. automatgear
  • #1   17. dec 2010 Jeg er rigtig glad for at jeg har fået auto kasse i min har ellers altid haft samme mening som dig men er blevet meget glad for min, tror ikke du fortryder.

• #2   17. dec 2010 der er da altid lidt problemer med gearkasserne, mest fordi folk ikke skifter filter & gearolie på dem at de begynder at lave numre, jeg ville helt sikkert vælge en med manuelgear, af 200 årsager men bla. primært fordi det koster spidsen når de smider en kasse, de begynder at kikse gearskifte, osv.. så går det kun en vej. Og der er rigeligt af andre elektriske ting der kan gå i stykker på dem bla. har de også lidt døje med ratstammer / ratlåsen elektrisk model (dem med alm. Nøgle) har ikke dette problem..

• #3   17. dec 2010 Køb KUN med steptronic.!!! En 320D med manuel gear kører af lort...

Kommentér på:
E90 320D m. automatgear

Annonce