{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pigdæk, er det noget værd?
  • #1   6. jan 2011 Det er vel fordi du maks må køre 80 km/t med dem og de slides hurtigere end almindelige vinterdæk.

Normalt saltes de danske veje og dermed kommer vi ned til "ren" asfalt, hvor svenskere og nordmænd oftere kører på sne og is. Og på ren asfalt har pigdæk elendigt vejgreb, så det er jo ikke for danske forhold egner sig specielt godt til danske forhold.

Selv med vinteren som den har været indtil videre, har der jo kun været ganske få dage med sne på de store veje.

• #2   6. jan 2011 Nu er det jo også ret begrænset perioder hvor vejene er dækket af sne, hvis der ingen sne eller is er så er de jo ikke ret gode at køre på og de bliver hurtigt slidt.

Selvom der kommer sne så syntes jeg vejene er næsten ryddet for sne altid her i næstved.

• #3   6. jan 2011 "det er jo ikke for danske forhold egner sig specielt godt til danske forhold."

Skulle selvfølgelig være: "så det er jo ikke fordi pigdæk egner sig specielt godt til danske forhold"

• #4   6. jan 2011 Okay, så beholder jeg mine alm. vinterdæk på.

Tak for svarene smiley

Kommentér på:
Pigdæk, er det noget værd?

Annonce