{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

blev man ramt af danataxi ..nægter nu {{forumTopicSubject}}

kørte i en dobbel venstre sving .fra tarup.ud på ringvej odense ..da en danataxi kørte på min venstre side rundt i svinget ..det var mørkt og regnede meget .. vi forsatte ved siden af hinanden ..da han begyndte at trække over i min vejbane ...strejfede min og jeg ramte kantsten ..ødelage fælg og dæk .frontrude slog en revne ..lille bule i venstre skærm ..vi kørte ind til siden ..han undskyldte mange gange ..jeg sagde det hvad der sker ,, vi fik hinnanden navn .og tlf nr + forsikring..så var det klaret.. han meldte det først 14 dage senere..og NU mener han det5 var mig der kom ræsende inden om og han havde blinket ...sagde hans fors selskab ... sagde til hende ved etu fors.... at jeg ikke ville give en anden mit navn og fors og tlf nr ,,hvis jeg var uden skyld ..fik osse af hvide ved værksted at hvis det er en taxa ..kan du godt regne med at den gør ALT for at slippe ..så nu har jeg advokat på ..så må man se ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blev man ramt af danataxi ..nægter nu
  • #1   6. jan 2011 Rene politiet kommer ikke medmindre der er personskade smiley

  • #2   6. jan 2011 Nu hvor vi lever i en verden med mobilkamera så film stedet tag en masse billeder og optag evt hvad manden siger. Alle kneb gælder. Du må jo bare holde fast i at manden ikke blinkede og skiftede vognbane uden orientering.

  • #3   6. jan 2011 Altid skaffe et vidne i sådanne tilfælde. Min ven har prøvet det samme med en taxa og der var kun de 2. Men min ven tabte sagen fordi han "skaffede" et vidne. Hvis man ved man har ret, skal man altid starte med at finde et vidne. I dit tilfælde er det 50/50 da det er påstand mod påstand.

  • #4   6. jan 2011 kim p det er ikke helt rigtigt, men de køre aldrig fra stedet uden en af parterne har fået ansvaret, samt enten en bøde, et klip eller frakendelse af kørekortet.

  • #5   6. jan 2011 så man skal være sikker i sin sag, ellers kan man få en bøde osv.

  • #6   6. jan 2011 Lige før Jul, skete det samme for mig. En bilist leger med varmen i sin bil og kører over i min side og smadrer en del. Han undskylder helt vildt og indrømmer alle hans fejl, men da jeg spørger om han vil skrive under på at det var hans skyld, trækker han i land og siger han vil snakke med forsikringen først. Så spørger om han ikke vil skrive under på at han kørte over i min side? Det vil han heller ik. Så tænder jeg min video og spørger ind til ulykken og hændelsesforløbet en gang til og optager alt hvad han siger. Da jeg har det jeg skal bruge, siger jeg: godt at have det på bånd og kører videre :-). Det ender med at han får lavet min skade uden om forsikringen.

  • #7   6. jan 2011 Og hans kæreste var jurist, så selvom alle dem jeg kender sagde at optagelsen ikke kunne bruges som bevis, må det ha virket.

  • #8   6. jan 2011 min kammi blev ramt af en der kørte over for rødt ,,der ville politiet heller ikke komme ...men senere da vi var ved at rydde vejen for dele ..kom pl
    olitiet fordi .. og spurgte om der var person skader ,,blev der sagt nej ..ham sagde til politiet at han var kørt over for rødt .. det gad de heller ikke rode i .. jeg trak politimanden til side .og sagde ..hørte du ikke hvad manden sagd ,,jeg kørte over for rødt .. ja siger p.manden . vi kan jo ikke stå ved alle kryds og holde vagt ,, og så kørte han


  • #9   6. jan 2011 Stop altid med det samme man bliver ramt.
    Tag foto`s af skader på begge biler, hvor de holder og foto`s af vejen.
    Tag foto`s af kørekort og optag video når man står og snakker om hvad der er sket.
    Det gjore jeg selv da jeg blev ramt af en tysker i 2010, og hun tog skylden da det skete men 2 uger efter ville hun ikke, men da det kom frem at der var en video af hvor vi snakket sammen om hvad der var sket, ja så ville hun betale alt.


  • #11   6. jan 2011 [ Slettet burger ] bare til oplysning står der i en forsikringsprolis at man aldrig må skrive under på at det var ens skyld uanset om det var det eller ej,det er op til forsikringsselskabet at vurdere det.

  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

    Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #12   6. jan 2011 et forsikringsselskab er ikke bundet af, at deres kunde skriver under på denne har skylden for et uheld.

  • #13   6. jan 2011 Nej men jeg ved godt hvorfor han tog skylden. Det tror jeg også i ved.

    Så husk at optage alt og find et vidne.


  • #14   6. jan 2011 Havde været ud for det samme. Dobbelte svingbaner. Han påtager sig skylden, men ombestemmer sig bagefter. Og det så ud til at være 50/50, indtil jeg fandt en fejl i hans forklaring til forsikringsselskabet. Han mente at der var en sammenfletning rundt om hjørnet, men det var der ikke. Så blev det straks til hans skyld. Du må finde fejl i hans forklaring... Det med at pludselig skaffe vidner virker ikke.

Kommentér på:
blev man ramt af danataxi ..nægter nu

Annonce