{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Køb af førstegangsbil. Godt valg? {{forumTopicSubject}}

Yes, nu skal jeg ud og have mig min første bil. Det bliver ikke noget vildt i første omgang, har maks 20.000kr at bruge.

Jeg har fundet denne;
http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1131332

Jeg synes selv at den er rigtig pæn.
Hun skriver at den har kørt 280.000km og den er synet maj/juni 2010.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af førstegangsbil. Godt valg?
  • #2   11. jan 2011 Køb en Corolla e10 istedet smiley

• #3   11. jan 2011 Så tager jeg mig lige en runde herinde og på bilbasen igen. Tak for svarene smiley

Torben L .
    Om den bil her? Det er da fantastisk at den ikke er solgt endnu så.
    Der er også 1000 af de samme indlæg, som du lige er kommet med. Så prøv selv at søg i forumet.

• #5   11. jan 2011 Torben L .
    Kan godt se at det er meget svært at forstå, at det ikke er ALLE indlæg om hjælp til valg af bil, ikke er om den samme bil.

• #6   11. jan 2011 tænk også på hvad den vil koste i forsikring. du bliver overrasket.

• #8   11. jan 2011 Torben L .

Hvorfor skulle det være nødvendigt? Meningen med overskriften er at fange opmærksomhed, og give et indtryk at indholdet.
    Jeg synes at min overskrift opfylder de to kriterier udemærket.
    Jeg fik de svar jeg søgte og dermed, har overskriften gjort det den skulle.

• #10   11. jan 2011 Torben L .

Kan se at du stadig ikke har forstået, at ikke alle indlægge er om den samme bil.

• #12   11. jan 2011 Drop den polo, er ik pengene værd med så mange km uden motorskift.

• #13   11. jan 2011 er poloer ikke også slemt ramt af rust efterhånden...

kig efter noget, ring til forsikringen og hør hvad den koster, inden du bestemmer dig.. den skal være så billig for dig fra start som muligt..

jeg købte selv til at starte med en corolla e9 fra 90. men det var ikke uden problemer.. viste sig at den havde forfærdelig tæring i meget vitale dele, (det problem render du ikke ind i med den polo da den jo som bekendt er synet) og det blev en dyr affære, samt at forsikringen var fuldstændig absurd høj.

Mit bedste råd til dig er derfor at du kigger efter en bil du bryder dig om. ring til forsikring og hør hvad de vil have/er det noget du har råd til. aftal med sælger at komme ud og se på den, prøve den. tag hjem og gransk. og gør dette med et par stykker.. køb aldrig den første, den bedste.. der findes et ton af brugte biler på markedet, og du kan få rigtig meget bil for de penge. Med tanke på det brugtbilsophav vi har herhjemme.

Held og lykke med det.

/ Patrick

• #14   11. jan 2011 du skal finde en original og ærlig bil, en der køre langt på literen, og en der er til at betale i forsikring.. og drifsikker.... jeg havde kigget efter en corolla e11, bedre begynderbil fås ikke.... alle e10éren er rusted op, og kørt ihjel... og det kan godt lade sig gøre at finde en til 20kg, evt. en carina E, super fin bil også (årg,96-97) og de er ti at få for billige penge også.... og i den pris klasse du søger... har alle biler som regel kørt over 200000km... men kig efter en der er passet og står orginal.... alt gejl som fælge osv.. kan komme senere...

• #15   11. jan 2011 Jeg vil rigtig gerne se hvor i finder de fine corollaere til under 20.000kr henne?

• #16   11. jan 2011 Man kan nemt finde en fin corolla til 20.000kr. Jeg var endda så heldig at finde en til 11.000 som kun havde kørt 190.000 ;b

• #17   11. jan 2011 kig på nettet, de står jo over alt...

Kommentér på:
Køb af førstegangsbil. Godt valg?

Annonce