{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Køb af Hyundai {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Kunne godt bruge jeres hjælp lidt.

Overvejer og få mig en stor lækker bil, som er driftsikker og ikke mindst lækker og køre langt i, da mine svigerforældre bor på Fyn.

Har lidt kigget på en Hyundai Sonata 2,0i fra 97
Har hørte mange gode ting om den.
Men hvor god er den i virkeligheden?
Er der noget man skal passe på med den?

Ville hjælpe mig meget hvis der var nogle som har haft eller har en af slagsen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Hyundai
  • #1   17. jan 2011 det en dejlig bil at køre i både kort og langt ved ikke med en 2,0 men min morfar har en 3,0 v6 med automat gear

• #2   17. jan 2011 Køb en diesel. Eller en 3,3 V6. Den er meget sløv i benzin. Og sørg for den er med mørk kabine og instrument de fåes også i grå, meget bessefar. De fejler aldrig noget.

• #3   17. jan 2011 Hov havde ikke set det var den gamle model. Så hedder det 2,7 V6. Eller en 2,0 benzin. Begge køre fint, dog synes jeg ikke kvaliteten er særlig høj på dem, og de sejler rimelig meget. Vær opmærksom på om den har fået lavet/tjekket forbro kampangne. De ruster indefra, men bliver skiftet på garanti.

• #4   17. jan 2011 Kører med samme 2,0 motor i min hyundai, dog en elantra st.car. Den kører sgu ok. Har kørt 30000 i den uden problemer. Og bruger hverken vand eller olie trods 260000 km..

• #5   17. jan 2011 Jeg ved ikke hvor godt beskrivelsen lækker bil passer på en 14 år gammel Hyundai, der er sket rigtig meget med koreanske mærker siden dengang.

Jeg ville ikke satse på det som en driftsikker bil, den er helt sikkert fin, men dem jeg har været i har nærmest været en sofa på hjul, og styring derefter.

Jeg ville finde noget nyere, måske endda mindre, for at få det ned i samme pris...

Den argumentation med at rust indefra bliver skiftet på garantien, den holder heller ikke længere, når bilen er 14 år gammel, så er der ikke længere nogen former for garanti.

Så hvis det er en lækker og driftsikker bil du vil have, så ville jeg ikke tage sådan en vogn...

• #6   17. jan 2011 ok brian, og det ved du? så har jeg da snydt omkring 10 folk for har selv skiftet omkring 10 forbroer på garantien.

• #7   17. jan 2011 eller skal du op i facelift modellem af den gamle sonata, de er noget bedre at køre i, og driftsikkerheden er rimelig go i den.

• #8   17. jan 2011 Okay .. smiley
    Jeg siger tusind tak til alle som har gidet og taget sig tid
    til at hjælpe mig med en beslutning smiley

Kommentér på:
Køb af Hyundai

Annonce