{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.365 visninger | Oprettet:

Køb af brugt bil hyundai i30 {{forumTopicSubject}}

Vi skal have "ny" bil og jeg har kigget på en hyundai i30 active 2015 med 116.000 på tælleren. Det er 1.4 benzin og står til 95.000.
Jeg har læst mig frem til at det skulle være en ok bil, men ville lige høre panelet om i har nogle erfaringer.
Jeg har læst at den model skal have skiftet tandrem efter 120.000 er det noget jeg kan forvente bliver ordnet inden et evt køb?

På forhånd tak.

Mvh
Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af brugt bil hyundai i30
  • #1   1. okt 2023 Forhandler har ikke pligt til at skifte den
    Den kan jo køre lidt.

    Men kan være han har en god aftale med et værksted
    Så han kan få den skifte for en lille mere pris.

    Men slet ikke noget han skal


  • #2   1. okt 2023 Har fundet ud af at den er med kæde... har som sagt ikke kunne finde noget specielt dårligt om bil/ model, men h is nogen har erfaringer, så kom gerne med dem... har ikke kunnet finde ret mange med 1.4 motor, de fleste er med 1.6. Ved ikke om det er godt eller skidt?

  • #3   1. okt 2023 Den bliver for svag. kan se at den går 0-100 på 12.9 sek.
    1.6 benziner er bedre den går 9.9 sek, hvorfor betyder det noget? fordi du vil kunne mærke forskellen når du kører bilen, ikke fordi du skal køre 0-100 eller ræs, men den med 1.6 har mere overskud.

    https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/hyundai/i30/16-gdi-xtr-eco-5d/5917372

    se den her fx. den leveres med en fejlfri brugtbilsattest, så hvis der er en fejl så udbedrer de det før salg.


  • #5   2. okt 2023 Jeg har en 1,6 GDI fra 2014, fik den i december sidste år.
    Jeg har fået skiftet en rudekontakt, styrekugler, lavet en lyd i gearkassen og så havde vi lidt med at når vi blinkede så var der en lyd bag i bilen hvor den fik skiftet en boks og derefter har der ikke været noget. alt det blev lavet på garantien fra forhandleren. vi har dog en drivaksel som skal kigges på. Ellers køre den godt og er godt tilfreds med den.
    Da vi fik den havde den gået 138.000 km da vi fik den
    Det er en bil jeg kommer til at have i mange år smiley


  • #6   2. okt 2023 Jeg har kørt 100.000 KM i en I30 fra 2010, og den havde jeg i 2 år, fra ny, og nogle år efter købte jeg en I30 fra 2017, og den kørte jeg 150.000 KM i og der har ikke været noget bøvl med begge biler! Hyundai er ikke kendt for at gå i stykker! men, du skal forvente en masse larm i kabinen fra dæk og vindstøj!

  • #7   3. okt 2023 Har haft min i20 godt nok. Siden 2011 har kun skiftet diverse sliddele indtil videre. Men den ligger op af et kædeskift nu her efter 164000 km.

  • #8   4. okt 2023 havde en fra 2012 den rustede oppe ved kanten af forruden og bagsmækken rustede også ved vinduet. knappen på bagsmækken rådnede væk ellers var det en fin bil

  • #9   5. okt 2023 #8 det med bagklappen døjer jeg også med men det virker endnu.:)

Kommentér på:
Køb af brugt bil hyundai i30

Annonce