{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

regler i tyskland {{forumTopicSubject}}

hej bg

jeg har lige et spm håber der er nogen der kan hjælpe
det er sådan at jeg skal til tyskland i et par dage i en vens bil men hvordan er reglerne mhs sådan bare at køre derned i en bil der ikke er registreret i ens eget navn kan man godt bare eller skal man forberede noget jeg ved at man skal have det grønne og røde forsikringsbevis men de er jo ikke reg i mit navn

er det nok med en fuldmagt eller ligger der mere i det

tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  regler i tyskland
  • #1   28. jan 2011 Hvorfor pokker vil du have det grønne forsikringsbevis, for at køre til Tyskland? Det røde er jo sådan set bare et bevis på, at bilen er kaskoforsikret, og at du dermed har international vejhjælp..

Du skal medbringe registreringsattest.

• #2   28. jan 2011 Reg. Attest er et must grønne kort er ikke nødvendigt man hjælper på papir arb. Hvis du bliver stoppet elle køre galt, rød kort er til vej hjælp og nød hjælp (SOS) i udlandet og det gå absolut ikke noget og have nette med. Husk vinter dæk om vinteren.

• #3   28. jan 2011 oki det lyder jo nemt nok altså er det bare reg attest og rød kort der skal med og grøn kort evt tak for hjælpen

men jeg var bare sådan lidt fordi den ikke er reg i mit navn men det er ikke noget problem altså

• #4   28. jan 2011 Det kan blive et problem. Hvis du bliver stoppet, og polizei har en mistanke om, at der er noget, der ikke stemmer, så tilbageholder de dig, indtil trådene er udredt.

Kommentér på:
regler i tyskland

Annonce