{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Skyline R34 GTR {{forumTopicSubject}}

Hej BG

En kammerart og mig, sad og snakkede om det overhovedet er muligt at få en R34 GTR på dk plader.
Vi kiggede lidt på mobile.de og fandt nogle stykker, mellem 2-300.000 kr, så må sige at vi er rimelige misundelige på de skide tysker :b

Men kan det overhovedet lade sig gøre? Og hvis det kan, hva ligger afgiften på? Har hørt noget om at en GTR, vil løbe op i 1 mill. hvis den skal stå på dk plader. Kan det virkelige være rigtigt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skyline R34 GTR
  • #1   29. jan 2011 det kan godt lade sig gøre smiley !!! det er noget fis folk fyrer af når de siger det ikke kan .. afgiften aner jeg ikke hvad ligger på..

• #2   29. jan 2011 folk sagde også en silvia s15 ikke kunne komme på plader, det er heller ikke noget problem . min gode kammerat thomas der har jpd-jp.dk var den første der fik en på plader herhjemme.

• #3   29. jan 2011 Det er fordi den før i tiden ikke havde lov til at køre på vejene pga forurening og så var der noget med dens undervogn som ikke var godkendt, men det er ovre nu, den koster bare ca 1 mio at få på danske kiks

• #4   29. jan 2011 Ja har godt set den, den køre rundt i Århus smiley

Men hvis en GTR skal på plader, bliver det så ikk noget fusk værk? Altså ikk helt lovligt, i forhold til forsikring osv?

• #5   29. jan 2011 Kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre? Så længe den over holder milijø krav osv. som den vel gør i standard trim.

Så det er vel bare og ligge pengene for afgiften. Som der vel ikke rigtig er nogle der ved hvad er da der ikke er blevet betalt afgift ad nogle endnu smiley (Går jeg ud fra? )

• #6   29. jan 2011 Den hvide som var på DK plader, det var kun en GTS - kun baghjulstræk og styring på forhjulene. Så er der ingen problemer med undervognen iforhold til datapapir og afgift smiley

• #8   29. jan 2011 Buhl, det gør den nemlig ikke ! derfor man skal ned og købe de der dyre test for at bevise at den kan overholde europæiske standarder...

• #9   29. jan 2011 Nemlig Peter, også derfor Honda's Type R modeller ikke er lovlige i DK mere, de overholder ikke de nye miljøkrav

• #10   29. jan 2011 Ja så den ikke nem da.

Men er der ikke lavet en erklæring fra Nissan om at sådan skal det være, og tallene ligger lidt over?

Altså lige som der er med Rx7. Har sådan et dokument til mig hvor der står at de ligger over de fast bestemte tolerancer men det er pga. ditten og datten så det er okay. smiley

• #11   29. jan 2011 Nikolaj Povlsen . den S15... var det ik osse en nonturbo? aka røvsyg

• #13   29. jan 2011 Jo det er en non turbo.
    Har være ude og køre i den, da jeg var ved at lave en bytte handel med ham der har den.

Den er hidsig nok, men havde været helt klart sjover med en turbo i den smiley

• #14   18. feb 2011 Joo det er en S15 Spec-S - men en spec-R kan også godt komme på plader..
    Mig der importerede den og fik den på plader for ham der har den i dag, og den hvide Skyline var jeg også med inde over og hjalp med at få på plader, det var en GT-T.

Mht. GTR så er der ingen i Danmark af dem på plader, indreg. som en R34 GTR (BNR43) så derfor er det svært at vide, men det er muligt at skaffe dokumenterne på den, så kan ikke se noget problem i det, det handler bare om at få fingerne i en 1999 model, da standarderne er anderledes for biler fra 2000 og frem pga. nye EURO krav.

Kommentér på:
Skyline R34 GTR

Annonce