{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Køb Af Alfa Romeo 156 Årg. 98 {{forumTopicSubject}}

Hey der, jeg er ved at købe en Alfa romeo 156 fra 98, men mange fraråder mig at købe den da jeg har fået af vide at den er meget dyr i reservedele, repration m.m, og at det i det hele taget ikke er en særlig god bil.........

derfor spørger jeg alle Alfa kendere om det er en okay bil.........

Men skriv tli mig hvis du har noget at tilføje......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb Af Alfa Romeo 156 Årg. 98
  • #1   24. dec 2005 kender en del der har haft en.. især de første årgange... de holder mest på værkstedet.. jeg vil finde en anden bil end den..

• #2   24. dec 2005 Det er ikke ligefrem en "fornuftig" bil. Den ER dyr i reservedele, og generelt bare dyr i forhold til hvor meget bil du får.

• Troels N
    Troels N Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Svar: 17
    #3   25. dec 2005 kik og søg på www.cuoresportivo.dk
    Der kan du finde ALLE de informationer du har brug for

• #4   25. dec 2005 De første omgange af 156'eren er generelt ikke de bedste.... MEN... Sørg for at alle service er overholdt og at den er undervognsbehandlet. Så burde der ikke være problemer...

Ellers så gå ind på vores alfaside, som Troels N har skrevet... www.cuoresportivo.dk - vi besvarer ALT smiley

• #5   25. dec 2005 Hey hvis du overvejer at købe en 156´er, så har min arbejskolega en 2.5 v6, med klima læder og 6 gear 8x17 alu, til salg skal koster 120.000KR

PS skriv under min vectra hvis det har interesse???

Hvis ikke den bliver solgt, giver han den i bytte til forhandleren, da han har købt en helt ny vogn.!!

• #6   25. dec 2005 Det er altså ikke så galt med de reservedelspriser, som andre biler. I gennemsnit 110% - og jo, du får utrolig meget bil for pengene. Prøv bilen - men pas på. Det er utrolig vanedannende!

Har aldrig prøvet en bil med så gode køreegenskaber, før vi snakker BMW klasse 3/5

• #7   25. dec 2005 Min bror har haft en 156 fra 97 - eneste der var lidt skidt var lidt rust i den ene bagskærm inde bag ved.

Men som andre skriver:: Pas på!!! DEN er VANEDANNENDE! Jeg har aldrig kørt i så behagelig og dejlig en bil. Jeg køber én som nr 2 bil når pengene er til det!!

Kommentér på:
Køb Af Alfa Romeo 156 Årg. 98

Annonce