{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.543 visninger | Oprettet:

Køb af Citroen C5 {{forumTopicSubject}}

Godaften!

Mig og min kæreste overvejer køb af C5, vi er glade for dens elektronik og den specielle undervogn, i vores tilfælde har vi kig på en C5 st. fra 07 diesel, som har kørt 80.000km

Ved at rode rundt på nettet finder jeg en masse blandede meninger om bilen og dens funktioner, har i, fx ved arbejde eller andet, gjort nogle erfaringer om denne bil? Er det en man skal holde sig fra?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Citroen C5
  • #1   31. jan 2011 Nu skal i ikke bare skrive at det er noget lort, fordi i tror det. Fordi vi står på vippen til at købe den. Så det skal være reelle forklaringer smiley

• #2   31. jan 2011 Der er i alt fald ikke nogen grund til at være særlig glad for dens elektronik, med mindre du er meget glad for din mekaniker.

• #3   31. jan 2011 Jeg vil aldrig købe en. Kender 2 der har haft C5'ere og de har begge skullet holde helt urimeligt meget på værksted. Masser af elfejl og motorstyringer og lækager af mange forskellige slags. Virker som ret ringe kvalitet.

• #4   31. jan 2011 Min erfaring med citröen og deres hydrauliske undervogn og el er desvære ikke ret positiv.
    du kan selvfølgelig være heldigere end gennemsnittet (og mig) og købe en som ikke går ofte i stykker og som du bliver glad for.

en anden ting som jeg lige vil sige er at brugtprisen på sådan en vogn meget nemt kommer til at rasle ned på et tidspunkt (kan jeg huske at xantiaerne gjorde) så der er mulighed for at miste mange penge på den når i skal af med den igen.

men dette er selvfølgelig bare min mening og min erfaring så held og lykke med bilkøbet uanset mærket

• #5   31. jan 2011 Værdi tabet, er vi indforstået med sådan synes jeg bare det er på biler :), men det er jo desværre ikke de mest postive ting som i kommer med smiley er den virkelig så ringe

Vi synes ikke vi kan finde nogle andre alternativer som har den samme størelse og funktioner. til den pris (180000,-) vi var først på en passat. Men de er noget ældre til den pris desværre

har i andre alternativer så?

• #6   31. jan 2011 Hvis du vil købe en,så køb en fra 2005- da tidligere årgange havde et dårligt ledningsnet.

• #7   31. jan 2011 Som mekaniker, kan jeg kun anbefale dig at købe sådan en smiley så har vi lidt at lave!

De er i bund og grund dårlig opbygning samt ringe kvalitet.

De bliver solgt på deres hydraulik undervogn.

• #8   31. jan 2011 Henrik R

Den omtalte bil er fra 2007

• #9   31. jan 2011 Har en kammerat der kører rundt i en, og han er træt af undervognen. Han siger at den sejler lidt for meget, og det er meget svært at fornemme vejen.

• #10   31. jan 2011 Man kan vel også være heldig at finde en der er god og ikke holder ved mekanikkeren i tide og utide...det kan jo ikke afvises. Grunden til at de er så billige i forhold til alder og hvad de har af tingeltangel er jo at der ikke er ret mange der tør købe dem. Havde det været en eftertragtet brugtbil så havde de jo i sagens natur også været dyrere.
    Et ringe ry kommer sjældent hvis man er helt uskyldig lige som det er svært at få et godt ry, hvis en biler er noget skrammel.
    Mine bekendtes erfaringer er i hvert fald helt i tråd med det man læser om dem.

• #11   31. jan 2011 Okay, hvis man læser folks vuderinger på fx bilbasen, er de ekstremt gode. Underligt der findes så blandede meneninger :|

• #12   31. jan 2011 jeg har heller ikke hørt så meget godt om dem. om det med udstyr ja så kan man få næsten det samme i en saab. volvo. peogoet. renault og skoda

• #16   31. jan 2011 Jeg synes da også at, hvis i er forelskede i sådan en, så spring da på!
    Man skal ikke altid være så fornuftig efter min mening. Biler handler jo også meget om lidenskab for at bruge et måske lidt stort ord i denne sammenhæng. I kan jo ikke vide om i bliver totalt glade for sådan en, hvis i er for bange/fornuftige til at prøve.
    Den siger bare ikke mig noget, men derfor kan det jo sagtens være at den lige er noget for jer!

Kommentér på:
Køb af Citroen C5

Annonce