{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.778 visninger | Oprettet:

symptomer ved defekt motorstyring {{forumTopicSubject}}

har købt sådan en vw transporter 2.5 hvor motorstyringen skulle være gået men er der nogen måde at tjekke det på

den kører fint og trækker fint.... men men kører kun ca 3-5 km/l så det er ikke helt nok... det er ikke luftmængdemåleren.... der er pillet en dims fra som sidder øverst på motoren (kan ikke huske hvad den hedder) og den blev pillet fra kørte den ad helvede til sagde....

han siger samtidig at den har haft symptomer før og da var det motorstyringen som var gået

hvordan tjekker man at den er død

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  symptomer ved defekt motorstyring
  • #1   2. feb 2011 Symptomer på en defekt motorstyring er som regl at bilen ikke kan køre.
    Den er vil komme data ind i den, men ikke ud fra den igen.

Kan motorstyringen kommunikere med en tester?

• #2   2. feb 2011 den har ikke været på tester... men det skal jeg have gjort... benzin halløjet fik jeg at vide af en anden mekaniker at det også kunne være temp føler

• #3   2. feb 2011 Det ville jeg i alt fald starte med. Der vil du også kunne se om der er fejl på temp-følere.

• #4   2. feb 2011 Jesper ! ; Det er ikke helt rigtigt. Den kan saktens være defekt og stadig køre.. Det kommer helt an på hvad der er gået galt.. Har set flere med utallige fejl og hvor det var motorstyrenheden..

Du skal have en tester på og set på lamdareguleringen, temperatur sensore og tomgangs systemet..

Hvordan du chekker om den er død?? Det gør du ved at der ikke er liv i den ;o)

• #5   2. feb 2011 ja men den kører squ fint... ved det er en kendt fejl på benzin udgaven og alle huggere har til diesel men ikke benzin

hvor skal man kigge efter sådan en.... dataophug og de andre behøves jeg ikke link til

Kommentér på:
symptomer ved defekt motorstyring

Annonce