{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

Læreplads - Mekaniker {{forumTopicSubject}}

Jeg skal i lære som mekaniker her den 1. Maj i et Citroen værksted.
Nu ved jeg godt at franske biler har et dårligt rygte på grund af at de er så åndsvagt sat sammen i motoren og sådan noget.
Mit spørgsmål er om de nye citroen biler er blevet nemmere at skrue på, eller er det lige så svært som på de lidt ældre Citroener??? Har selv en Xantia, og jeg synes den er overdrevet svær at skrue på, på grund af den måde den er sat sammen på

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læreplads - Mekaniker
  • #1   10. feb 2011 det er jo ligemeget. du lære det jo derinde.. der er ingen der forventer du kommer ind fra gaden og klare det hele med det samme.. og nårdu så er udlært ahr du jo rodet med det der var mest bøvlet og de andre mærke burde være nemme for dig

• #2   10. feb 2011 Nyere citroen'er incl xantia er der ingen ben i at skrue på,
    Gamle GS, BX, ID, DS osv. er noget Crap at skrue på

• #3   10. feb 2011 ja det var også det jeg tænkte lidt, hvis man først har lært at lave citroen, så er alle andre mærker barnemad hehe smiley

• #4   10. feb 2011 Du har en læreplads, hver du glad for det. Jeg personligt er ikke til franske/italienske biler, men er udlært ved fiat i tidernes morgen.

• #5   10. feb 2011 Jeg har haft både Franske og Italienske biler uden problemer ..

Når du kommer på et autoriseret værksted har de grejet til at lave de specielle opgaver smiley

(Er selv udlært i bla VW)

• #6   10. feb 2011 Hvis du stadig har din Xantia,selv om du synes der er svær at skrue på,så er du jo ikke typen der giver op. smiley Så bare klem på med at lære alt det du kan ,så kan du senere selv bestemme om det er det rigtige bilmærke for dig .Min erfaring er at alle biler har noget, der er nemt og nogle ting der er besværligt i forhold til andre.

Kommentér på:
Læreplads - Mekaniker

Annonce