{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overvejer køb af saab 9000
  • #1   10. feb 2011 hold dig fra 9000 de ruster op ::)

så ta en 900 turbo 16 smiley

og hvis du kan finde den så for den der hedder ari flow smiley fed model smiley

• #2   10. feb 2011 Aero mener du

• #3   11. feb 2011 air flow ja smiley

• #4   11. feb 2011 min plan om at købe 9000 er pga pladsen der er både plads til anlæg og barnevogn og der er meget ben plads i den

• #5   11. feb 2011 En 9000 er en vanvittig rar bil, tager du en efter årgang 94 har motoren et lidt bedre ry, men de er gode og stabile biler under alle omstændigheder!
    En turbo er selvklart rarest, om det er 2.0 eller 2.3 kan give det samme i store træk smiley

Bagagerummet i en 9000 er altså ikke vanvittigt større end i en klassisk 900 (Som min ;)) og læssehøjden er noget højere og lidt mere besværlig.
    I en klassisk 900 er læssehøjden lav og plan og du har rigtig meget plads i bagagerummet.
    Men komforten er ikke helt som en 9000, men selvom det er en gammel konstruktion er en 900 en meget velkørende bil og også stabil smiley

• #6   12. feb 2011 Motoren på dem efter 94 er lidt anderledes og bedre på nogle punkter. Komfort og benplads er dejlig stort i en 9000 og synes også de er mere lydløse indeni end 900, men designmessig kan jeg bedre lide 900 og så gør det jo ikke noget hvis det er en aero. Synes også at OG900 3 og 5 dørs har den fordel ved bagagerummet idet det er plant med kofangerne. 9000 har lidt problemer med rust i bla skærmene, men kan man finde en med fine skærme eller ikke er bange for selv at skifte dem får man utrolig meget luksus bil for pengene.

Til jeannet P air flow er et skørtesæt til 99 og 900 før 93, aero er en model.

Kommentér på:
overvejer køb af saab 9000

Annonce