{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer køb af audi a6
  • #1   6. aug 2011 De køre skam ok.. Det er ved at være en gammel bil, så vær meget opmærksom på rust i dørbunde skærmkanter, undervogn mm.. Mærk også styretøjet efter i for, da det hjulophæng de køre med godt kan blive en lidt smådyr oplevelse at reparere på (få evt en fagmand med, da det ikke bare er at hive i hjulene på dem)! Ellers kan jeg ikke se nogle problemer i køb af bilen, hvis man er til sådan en smiley

  • #2   6. aug 2011 Bagbremser i bag er også en svaghed! Kaliber kan hænge, og der kan være meget rustkant på skiverne!!

  • #3   6. aug 2011 Lyder jo lige til. Regner mig selv for fagmand. Har selv autoværksted og gode kontakter til reservedele, så lidt rustne bremser og sådan er ik' det store problem. Ville være mere nervøs for gearkassen f.eks. Rust er også til at have med at gøre, hvis bare det ikke er i lakken... Kan lave alt selv, så skal bare kende til deres defekter så jeg kan hive den så langt ned i pris som muligt. smiley
    Skulle jo gerne kunne sælge den med fortjeneste igen når den keder mig.


  • #4   6. aug 2011 Ok.. Jamen så er det jo bare afsted smiley .. Men så kig efter under kanten af døre samt dør lister osv, for de kan godt boble i lakken de steder!! Held og lykke smiley

  • #5   6. aug 2011 Jo tak, og tak for info...

  • #6   6. aug 2011 Hvad er dit prisleje?

  • #7   6. aug 2011 Det den koster. smiley

    Har ikke lige gået markedet ordentlig igennem, men omk 40 - 50 skulle den jo nok kunne erhverves for. Skal være den rigtige model, til den rigtige pris. Det er som sagt vigtigt jeg kan sælge den igen med fortjeneste. Har jeg til dato gjort med alle biler jeg har haft. Ser ingen grund til at lave om på det. smiley


Kommentér på:
Overvejer køb af audi a6

Annonce