939 visninger
|
Oprettet:
Køb af autotrailer {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg står og skal ud i dette helvede og finde en autotrailer... Jeg har endnu ikke helt bestemt mig om det skal være en ny eller en brugt... for jeg syntes man kan få nogle nye til en rimelig pris... og de brugte er nu ikke så billige igen... Her til villle jeg gerne høre jeres erfaringer med trailere, om der er noget der er godt og noget man skal holde sig fra... Og begrund gerne hvorfor i siger den er god og dårlig....
Eneste krav jeg selv har, det er at den skal kunne tage lave biler, hvilket i sig selv er lidt en udfordring...
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 25 Biler: 11 Emner: 299 Svar: 1.150
aug 2009
Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
hold dig fra "kineser" modellerne (de billige) de er generelt for tynde i stålet (der skal jo også spares et sted på en trailer til ingen penge)
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 47
maj 2003
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 1 Svar: 4
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 59 Biler: 15 Emner: 41 Svar: 340
Den kan tage lave biler.
feb 2010
Følger: 1 Svar: 2
jun 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 65 Svar: 175
Det skulle også gerne være en der er nem at læsse selv...
Mit budget ligger på ca 25.000... har ikke mere end det at gøre godt med... men det burde også være muligt at finde noget til den pris.
Har også tænkt på at købe den i udlandet, da jeg har firma, og der er ingen moms hvis jeg køber i EU... Det kan også være det er billigere...
Michael S, du har ingen problemer med din? og hvor har du købt den...
feb 2010
Følger: 1 Svar: 2
Her er et link med den. Min har dog reservehjulet inde under.
Jeg har næsten lige købt den, så har kun haft min mx5 på den nogle få gange. Den virker solid, der er ikke tib på den, så der er vist ikke noget der kan gå i stykker
Der er fuld bund, så den kan bruges til andre ting også.
Jeg købte den hos Trailerforum.dk i Hørning.
Køb af autotrailer