{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.823 visninger | Oprettet:

Råd søges! Dårligt repereret stenslag. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Efter at jeg i sidste uge var uheldig at få et stenslag på foruden, fik jeg anvist et reparations firma som mit forsikringsselskab samarbejder med. Heldigvis er der noget glas skade dækning med så jeg ville få dækket udgiften.
I eftermiddag fik jeg så "lavet" stenslaget, men jeg har ikke tidligere fået lavet lignede så har ikke noget at sammenligne med, men efter min forventning så det noget sjusket ud. reparationen er ikke helt i niveau med rudefladen... Jeg tænkte at det er nok bare noget jeg må leve med.
På vejhjem derfra efter 10 kørsel begynder stenslaget at ståle ud, altså slå revner. ØVØV. Firmaet havde desværre lukket da jeg nåede hjem, men fik fat i mit forsikringsskab. Enen på det blev at jeg må punge ud med selvriskoen for en ny forrude...
Er dette rimeligt?, eller vil det passende at forsøge at få glas firmaet til at dække når nu de ikke fik lavet reparationen ordentligt... Reperatøren stod selv og garanterede at nu ville den i hvert fald ikke flænge og blive værre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Råd søges! Dårligt repereret stenslag.
  • #1   3. mar 2011 der er ikke garanti for at et sten slag kan laves så vit jeg ved

• #2   3. mar 2011 Hvis han stod og garanterede at den ikke ville flække holder du der bare imorgen tidlig og siger davs.
    Men det skal være imorgen så de ikke siger noget pis om at der er gået for længe. Men det var dumt sagt af ham for det vil man normalt ikke garantere.

• #3   3. mar 2011 Tak for svar.
    Ja det er nok med at handle hurtigt hvis man skal gøre sig forhåbning om at få lidt kulance...
    Har i erfaringer med hvordan reperationen ser ud? Det ser virkelig primitivt ud, havde i det mindste regnet med at de ville fylde hullet så det flugter med ruden...?

• #4   3. mar 2011 Normalt skal det flugte med forruden ja, også selv om man laver det hurtigt !

Tag ham på ordet imorgen tidlig!

Jeg er selv mekaniker og har bevis til at lave stenslag, man kan aldrig garantere at ruden ikke revner, så det er modigt sagt af ham..

• #5   3. mar 2011 det er heller ikke alle stenslag der kan laves.! så tror desværre du hænger på den selv.! til en anden gang koster et slenslag ikke mere end 500 kr og få lavet. det kan godt betale sig nogen selv at betale sådan forsikringen ikke stiger!

• #6   3. mar 2011 laier

hmm man stiger ik i forsikring med en rude det siger min forsikring i hvertifald

• #7   3. mar 2011 Anders L.

Det er sjældent at man kan få et stenslag til at "forsvinde" og resultatet bliver aldrig ens, da der er faktore som, fugt, snavs, laminatskade som spiller ind. Vigtigheden ved et stenslag er at det IKKE løber.

I visse tilfælde får man ikke limen helt ud i enderne på de revner der er kommet "kan være snavs i benene"

Hvis det er Carglass du har fået det lavet hos og det er på Sjælland, så skriv gerne til mig.

Jeg er Værkfører for den mobile enhed her på Sjælland

Kommentér på:
Råd søges! Dårligt repereret stenslag.

Annonce