{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

A6 2,8 bremseproblemer - råd søges {{forumTopicSubject}}

Hey drenge..

Har en Audi A6 2,8 fra 98 tror jeg det er.

Skulle skifte bremser på den, da den bremsede dårligt og bremserne var under mininum mål.

Har skiftet skiver og klodser hele vejen rundt på bilen. MEN, bilen bremser stadig ad helvede til. Der skal BARE jokkes til, og langt i bund, før bilen bremser. Efter en kort tur på bare 200 meter med normal til hård opbremsning, bliver skiverne også meget varme. På bremseprøvefelt er der masser af bremsekraft på både for - og baghjul, samt de bremser lige.

Har skifter bremsevæske og udluftet hele systemet. Har skiftet klodserne foran IGEN, da jeg mistænkte dem for at være fejlen. Har haft forreste kaliberstempler ude for at kontrollere om de hang eller fejlede noget. Har smurt/renset glidere så de spiller 100%. Ingen lækage for bremsevæske nogle steder.

Intet har hjulpet det mindste.

Når jeg prøver at kontrollere bremseforstærkeren, ved at holde tryk på bremsepedalen og starte bilen synker pedalen først når jeg har sluppet den og træder igen. Kan umiddelbart ikke se nogen lækager på vacuumslangen til forstærkeren.

Er selv mekanikerlærling - har også fået nogle af de andre svende til at kigge på bilen sammen med mig. De kan heller ikke finde en løsning på problemet.

Er der nogen der kender til problemet på sådan en gryde, eller har nogle foreslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  A6 2,8 bremseproblemer - råd søges
Kommentér på:
A6 2,8 bremseproblemer - råd søges

Annonce