{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jer med Chevrolet spark
  • #1   6. mar 2011 HOld da køft, troede det var en go bil.

• #2   6. mar 2011 hvad havde du regnet med? man får hvad man betaler for

• #3   6. mar 2011 man får hvad man betaler for...

• #4   6. mar 2011 det er det som også, håber bare at det kun er min bil dette er med. for når jeg kører den over til forhandleren siger de bare: jamen det er jo ikke en mercedes :S hvad fanden er det for noget at sige tænkte jeg bare.

• #5   6. mar 2011 ja det er jeg godt klar over, men bilen er ny og den skal virke. ved da godt den ikke lyder som en Audi men den skal skuda lyde normal.

• #6   6. mar 2011 laver din chevrolet forhandler grin med den?

• #7   6. mar 2011 arh fande heller. nu skal du ikke side og sammelige mercedes med audi. audi er jo en mølædt vinterjakke forhold til mercedes.

nej chevolet er ikke ne dyr bil men hvis knager og brager nå du køre over bump eller på brosten så sæt farten ned. hvis det ikke hjælper så det et smut på værkjsted med den..

• #8   6. mar 2011 min kører perfekt ingen lyde her, kontakt en anden forhandler med dine problemer med bilen,hvis den banker mod noget når man køre over et humpel så må du sætte farten ned under 60 når du ser en forhendring hehe

• #9   6. mar 2011 Ketil: nu er det jo ikke fordi jeg køre hurtigt over noget. og JEG hader personlig selv mercedes så, jo jeg må godt. jeg har jo været over med den 1000 gange og de gør ikke en skid.

• #10   6. mar 2011 For det første er der da ikke noget der hedder et humpel.
    Selvfølgeligt skal forhandleren udbedre fejlene.
    Men ja, man får hvad man betaler for. Forstår nu ikke at man køber sådan en, når man kan få en Golf IV TDI til mindre, som har 10 gange så meget komfort og plads, og formentligt er billigere i længden.

• #11   6. mar 2011 tag til et andet chervolet værksted der er jo en garenti der skal overholdes

• #12   6. mar 2011 jeg køre ikke stærkt over et humpel. selv når jeg køre 10-20 km/t siger den det.

• #13   6. mar 2011 Anders: ja sikkert, men hvis ikke jeg vil have sådan en bil?

• #14   6. mar 2011 det var til anders N

• #15   6. mar 2011 gør som Anders E. St®iben-Esbje®g C®eW .

men du kan forvente flere problemer med den, desværre.

• #16   6. mar 2011 Anders. nu er det jo ikke alle der gider kører en golf 4, så gode og stabile er de nu heller ikke.

Men ja kør på et andet værksted Carina og se hvad de siger til det.

• #17   6. mar 2011 men tror i godt de gider og bruge tid på en bil der ikke er købt hos dem?

• #18   6. mar 2011 Så findes der utroligt mange alternativer, som i mine øjne er et bedre køb, men hvis du syntes godt om din spark, skal du bestemt have lov til det. Jeg har bare kørt i en, og jeg er ikke imponeret, slet ikke over kvaliteten generelt. Den er ikke meget mere komfortabel end min 93'er transporter, og heller ikke meget hurtigere, og værst af alt, så er den ikke mere brændstoføkonomisk, hvilket i mine øjne skulle være grunden til at købe sådan en bil.

... .; Det er netop min erfaring at de faktisk er så gode og stabile, den eneste større fejl de har, er at de foreste bærearme, ikke er lavet af titanium.

• #19   6. mar 2011 jeg er som glad for min spark, det er i mens min kæreste og jeg er studerende at vi har købt denne bil. når vi begge er færdige, er det jo selvfølgelig noget helt andet vi er ovre i smiley

jeg synes heller ikke det er i orden at de lover den køre meget pr liter når det er så sindsygt langt fra. men synes bare min bil skal være i orden, når det er en ny bil. billig som dyr smiley

• #20   6. mar 2011 Selv om man køber en lidt "Billigere" bil skal de udbedre fejlen hvis den siger underlige lyde, må det jo være fejl som burde kunne udbedres, syntes også at du skal kontakte en anden forhandler, de vil sikkert genre bruge tid på dig, prøv at ring til dem og tag en snak med dem

• #21   6. mar 2011 Det skal den self. også, men ja, det er ufatteligt at den ikke er mere økonomisk, når eksempelvist en aygo sagtens kan gå 25km/l, og selv en swift med 94 hk kan gå 20.

• #22   6. mar 2011 jeg vil prøve at ringe til en anden forhandler i morgen smiley
    tak for hjælpen.

• #23   6. mar 2011 Anders N > Drop det nu, det har jo intet med emnet at gøre det du sidder og lukker ud, NEJ en Spark er ikke en verdensklasse bil, slet ikke, men var den det kostede den heller ikke 85.000 kr. fra ny, og hold nu op med at sig hvad hun skulle have købt i stedet for, det er sgu lidt sent at komme emd "gode" råd...
    Desuden kan jeg godt se at med dine kæmpe erfaringer på vejene (du er jo HELE 19 år) så ved du jo lige nøjagtigt hvad folk skal købe, stop nu inden du for skrevet noget dumt... Hov for sent...

Carina C > Din bil skal naturligvis ikke hverken hyle, pive eller skramle når du kører over humpler (og jo det er faktisk et ord Anders N) eller kommer over 80 km/t, tag som de andre skriver fat i et andet værksted, hvis de ikke vil hjælpe dig, så ring til importøren og hvis de heller ikke vil hjælpe dig, så skal du se at få meldt dig ind i FDM...

• #24   6. mar 2011 Okay det vil jeg prøve at gøre smiley FDM hvad er det for noget?

• #25   6. mar 2011 Carina C - FDM: http://lmgtfy.com/?q=FDM

• #26   6. mar 2011 er hos chevrolet

der er en kampange på kileremmen, .. fordi den hyler såå få det checket på garantien..

• #27   6. mar 2011 Jeg har intet oplevet endnu..
    Men ok, kommer der noget, så skal de fanme også lave det..
    Det er jo ikke for ingenting at der er noget der hedder 2 års reklamationsret..

Det er sku for dårligt af den forhandler at de ikke vil gøre en skid ved det, for det skal de.. Uanset hvordan du har kørt den..

• #28   6. mar 2011 Nicklas L
    Hvad for nogle problemer kan man forvente? smiley det lyder til at du har meget forstand på lige den bil, også vil jeg da gerne vide, hvad der kan gå galt så jeg er forberedt smiley

• #29   10. mar 2011 Hej Carina C.

Jeg er selv ejer af en Chevrolet Spark 1.2 LT.
    Jeg oplever, at bilen har en lille smule vibrationer, det er kun når den rammer 110 og så indtil 120 km/t men så forsvinder det derefter. Har en kammerat der påstår at alle biler har et punkt, hvor der er noget resonans/vibrationer. For mit vedkommen, kan det også bare skyldes de vinterdæk den kører med lige pt. Det er dog slet ikke noget jeg oplever i den grad, som du beskriver det der, lyden af noget der banker imod over et humpel har jeg heller aldrig oplevet. Hverken i min egen, eller min venindes Spark 1.0 life+ version. Der skulle lidt kræfter til at få måtterne af, da jeg skulle afmonterer dem for at støvsuge den, de hoppede hvert fald ikke ud af sig selv.
    Det er ofte en tolkning hvor store problemer der er i din bil, ud fra det du beskriver.
    sådan som jeg læser det, er det slet ikke det jeg har oplevet med min bil, og har været meget godt tilfreds med min.
    Eneste minus jeg har, er benzin forbruget. Kører en god blanding af: by, landevej og motorvej. Her i vinterperioden har den været omkring de 14-16 km/l hvilket ligger noget under det forventet. Koldstart, vinterdæk, klimaanlæg og sædevarme spiller self. Ind, men vi må se hvordan set ser ud når den har været til første service og det bliver forår.
    Hvis jeg skulle komme med et råd, var det og se om ikke du kunne liste dig til en prøvetur i en Chevrolet spark. Så har du sikkert lettere ved at finde ud af, hvordan det burde være og sætte ord på det overfor det pågældende værksted. Syntes helt klart du skal gå videre med det, det kan være du har været uheldig og anskaffe dig en ”mandags-bil”

pøj-pøj med det.

• #30   10. mar 2011 Nikolaj C 14-16 km/l det var ellers meget jeg kan ikke få min over 11 km/l

• #31   10. mar 2011 Okay, ja så har jeg hvis ikke noget at brokke mig over...

Syntes ikke jeg kører som en blød hat, kører nu frisk nok til. (alt er jo relativt i en spark)
    Jeg er nok lidt "skadet" efter at tage motorcykelkørekort og kører motorcykel så jeg kigger et godt stykke frem i trafikken, det siger de kloge jo man kan spare noget på.

men 11 km/l det er godt nok ikke meget

• #32   10. mar 2011 nej men kører heller ikke sparsomt, meeeeen det er lige kort nok

• #33   10. mar 2011 Husk at biler konsekvent bruger en del mere brændstof jo koldere det er... ;o)

• jesper b
    jesper b Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #34   8. mar 2013 har en spark 1,0 fra 2010 kørt 66000 bag støddæmperen er lige gået i stykker .
    banker nå man køre over bump. dækkes af garantien . den plejer at gå 17 km/L sommer og 14-15 km/L vinter ved blandet kørsel med aircon på . har så taget det første stykke af indsugningen af det der går fra klappen og ned til filterkassen. det har så gjort at den kører 16,5 km/L vinter .er blevet mere kvik selv med aircon on .
    ved i nu ikke hvad den kører om sommeren da vi ikke er nået der i nu :

Kommentér på:
jer med Chevrolet spark

Annonce