{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget er polen værd ?
  • #1   10. mar 2011 polen ?

jeg tvivler på de er interesseret i at sælge smiley

• #2   10. mar 2011 Det sq da en af mine kolega'ers gamle smiley

• #3   10. mar 2011 Lars K.

Hvorfor ikke??

Var det mig der ejede Polen, havde jeg solgt lortet lige på stedet.

• #4   10. mar 2011 Lol jeg troede du spurgte om landet?.

Men 40.000 havde jeg nok sat den til.
    Så er der lidt og handler om, alt efter hvem køber er.
    Men HVORFOR vil du kun køre i den i 3 måneder?.

• #5   10. mar 2011 plus eller minus polen?
    nord eller syd polen?

• #6   10. mar 2011 måske kommer an på hva jeg kan få for den ..

• #7   10. mar 2011 er på Su nuu. såå har lån og såen hængene over hovedet ..

er ikk glad for at skulle af med den ..

• #8   10. mar 2011 Nå okay.

Men du skal nok ikke regne med og få mere end 40 for den.
    Hvis du kigger på diverse bilsælger sider så står de ikke ret meget højere.

• #9   10. mar 2011 okay såå .. det er da oz en okay pris ..

havde regnet med 45 smiley

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #10   10. mar 2011 40.000? Hvor får du det fra, Falco? Man skal da have fået en hjerneblødning, for at lægge så mange penge, for en gammel Polo med en trist 1.6'er i. Selv forhandlere sælger dem for omkring 20-25k, og det er med reklamation.

• #11   10. mar 2011 Held og lykke med salget smiley

• #12   10. mar 2011 tommy : jo men folk fatter jo ikke deres brugtpriser er for høje i.fht. sælger priser.
    Det er et generelt problem på brugtvognsmarkedet.

• #13   10. mar 2011 Tommy - enig

• #14   10. mar 2011 Tommy B

Tjoh men som jeg sagde, det er også næsten det højeste man kan sætte den til. der findes ikke ret mange flere der går over.
    Og som jeg igen også sagde.. så er der lidt og forhandle om.
    Det må du så tolke som du vil.

• Tommy B

#15   10. mar 2011 Du sagde du ville sætte den til 40, ikke at det var det højeste man kunne sætte det til - Så jeg tolker det selvfølgelig som du skriver det smiley

Men ja, der er da .. lidt .. at forhandle med. Omkring 25 klik. Det er noget af en forhandling smiley

• #16   10. mar 2011 Tommy B
    Ja det rigtigt. MEN jeg ville så heller ikke regne med og få de penge for den. Bilen er ikke 40k værd.
    Men du skal ikke fortælle mig at alle ikke kan få noget billigere hvis ikke man prutter om prisen? .

De fleste kender jo talemåden.
    Den sidste idiot er ikke født endnu smiley

• #17   10. mar 2011 hmm polen, hmm ikke meget tror jeg

• #19   10. mar 2011 jeg havde sagt 20.000

• #20   10. mar 2011 Der er jo ingen af jer som skriver 20-25.000 som hvis de SELV ejede og skulle sælge bilen der ville sætte den til det. hvis man har været ude og kigge på poloer så ved man hvor ringe de kan være! Den her ser meget flot ud, har gået gå km og gearkassen er lavet! jeg ville sætte den til et par over 30.000 så syns jeg prisen er rimelig fair men man ville os have en lille smule til at forhandle med.

• Tommy B

#21   10. mar 2011 Hoffgaurd, hvordan kan du, som privat, retfærdiggøre at matche, eller overgå, forhandleres priser, som typisk også bliver forhandlet ned -- Og der er reklamation oven i hatten.

Jeg er meget interesseret i at høre, hvad du har at sige. For vi begge ved jo godt, at en person ikke har nogen form for garanti eller reklamation, ved privat handel. Derfor er prisen også lavere, og forhandleren tager dét mere, som sikkerhed for at dække et evt. beløb, skulle der komme defekter frem i reklamations perioden.

• #22   10. mar 2011 Jeg er helt holdt op med at kigge privat annoncer. Folk fatter ikke markedet... Forhandlere har LANGT mere fornuftige og realistiske priser. (snakker biler under 15k)

• #23   10. mar 2011 Nu har jeg lige prøvet at kigge bilbasen's poloer i billedgalleri annoncer igennem og op til 30.000 er der nogle der er lige så gode med km men de er jo alle std. og der skal nok være nogle som står flot men så er der jo alt det 'gejl' som der er på den her. VED GODT at vi ikke giver en krone for gejl MEN vi vil jo alligevel gerne have det og skal vi selv ud og gøre så koster det altså bare knaster for passer kofanger fx ikke i farve så er det maling og det er røv dyrt! plus så kommer det igen det med at når vi selv skal sælge så er det værdifuldt men ikke når vi skal købe..! så jeg ville sagtens kunne sætte den til 30..! og hvis den stod ved en forhandler ville han helt sikkert ikke være bleg for at sætte den til mindst 40.000

• #24   10. mar 2011 Bob det er jo fordi i det prisleje har de intet givet for bilerne og så vil de bare have den ud af verdenen fordi de ikke vil ofre noget særlig markedsføring på dem.

• #25   10. mar 2011 jojo men det ændre jo ikke på det de rettigheder du har som køber kontra privatsalg. ergo må prisen altid være en smule lavere ved privatsalg.

Det er jo osse sådan taksator vurdere om din bil er total'd.

• #26   10. mar 2011 jamen det er jo rigtigt nok, jeg syns bare ikke man kan sammenligne den her bil med en til 20-25.000 ved en forhandler og det ville alle som selv satte den til salg helt sikkert os være uenige i!

• Tommy B

#27   10. mar 2011 En køber som leder efter det gejl, betaler selvfølgelig for det. Men nu er det ikke en vanvittig modificeret bil der er tale om. Og den er da netop ikke en potte pis værd, hvis motoren brækker sig efter 100km, og så står du der med en lang næse, som ellers ville kunne tørres, så frem den var købt hos en privat.

Man tager en risiko, når man handler privat, og derfor må prisen også lyde derefter. Man er i sin fulde ret til at sætte den pris man ønsker, men man må også være realistisk. Det er ikke umuligt, at der er en som vil betale langt over den rigtige handelspris, det er set før - og mange gange. Men den røde tråd ligger på de 25 stk, mere ville jeg personligt ikke give for den bil, og det er hvor der også er betalt for det udstyr som er på.

• #28   10. mar 2011 Jamen er helt med på risikoen og det er os rigtigt, og skal da nok passe hvis man ser helt sort på hvidt med prisen. Men har man lidt følelser med og ved hvad der sælges af poloer så er 25 jo latterligt.! Bilen har sku virkelig ikke kørt meget og gearkasse skriver han ikke fejler noget!
    Det er utrolig så dårlig stand sådan en polo kan stå i, jeg ved ikke om du har været ude og kigge nogle som forhandlere har stående eller nogle billige private annoncer? kigger man specielt på hans bil så min. 30 vil jeg sætte den til, men en random standard polo MAX 20 alt efter km og det...

Da jeg skulle købe min ved jeg ikke hvor mange jeg var ude og kigge på, det værste eksempel var en helt fra ålborg (er fra vejle så en god tur) vi tog kontakt til sælger og han sagde den var meget pæn og ikke fejlede noget og den var meget pæn på billederne og fine fælge og sådan og havde kørt 170tkm til ca 30. (nu er det noget siden jeg kiggede på polo) så kom vi der op, den havde ikke åben rust men tror der var 5-8 steder hvor det boblede gevaldigt, så var dækkene neslidt og så da vi kørte i den var gearkassen helt færdig. Og han sagde den var meget fin så tænkede jeg bare hvordan står de andre poloer! smiley
    Men altså med det mener jeg bare man bliver nødt til at se de vogne for de ER virkelig enten gode eller helt A H til!!!

• Tommy B

#29   10. mar 2011 Jeg er helt inde i hvordan og hvorledes, jeg gør mig selv i at sælge biler fra tid til anden, for en forhandler -- Sidst jeg smed en Polo af sted, samme motor, 180 på klokken og nyrenoveret gearkasse (Ingen rust, 1½ år til syn osv) røg den for 19.
    Vi havde også en kunde forbi, som havde købt en hvor gearkassen var smadret, bilen havde knap rullet 130 -- Udover gearkassen stod bilen nærmest som ny, og han havde købt den for 8. Efter at have smidt omkring 9 i den, stod den perfekt.

Der er så mange Polo'er og især 1.6'ere, at valutaen bare ikke er særlig høj. Men som nævnt, så kan man godt finde en køber, som er villig til at gi lidt mere, fordi der er noget udstyr på, der ikke er standard. Så hvis man kan håndtere det økonomisk, at have bilen i længere tid indtil den rette køber kommer, så kan man snildt sætte den til en højere pris. Men skal den sælges inden for kort tid, så er det ikke realistisk at prissætte den højere end hos en forhandler. smiley

Kommentér på:
Hvor meget er polen værd ?

Annonce