{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

mr2 motor {{forumTopicSubject}}

hej handlede igår bil med en mand i randers.
det hele startede godt og vi har talt sammen længe og der virkede intet mistænkeligt. jeg tjekker vognen deroppe og det hele er som det skal være. vi handler og jeg smutter hjemad. der mangler en pakning i udstødningen så den brummer rimeligt meget. jeg bemærker så at der kommer højere lyde omme bagfra og der går knap to minutter fra at lyden tager til , til den mister motor kraft. den dør helt og jeg kan kun holde den igang ved og koble ud og holde den startet på speeder. jeg slukker selvfølgelig vognen og triller ind til siden. men olielampen begyndte først at lyse lige da den mistede motorkraft. jeg går ud og tjekker oliepinden og ser den er knastør. men 20 min forinden var der olie til midtpå.
kan jeg være heldig at det ikke er en ny motor jeg skal have i. eller lyden historien i jeres øre også at hele motoren er røget?
det skal siges at den kunne starte da vi holdte stille med jeg skulle holde den igang på speeder. jeg forsøgte kun en gang for og se om der stadig var liv i den, men ville ikke gøre skaden større end hvad det var.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mr2 motor
  • #1   18. mar 2011 Lød motoren anderledes efter du havde startet den igen og holdte den igang med speederen?

Det er lidt svært at svare på om motoren har taget skade. Men hvorfor har du ikke fyldt olie på bilen når den kun var midt på?

• #2   18. mar 2011 hvis du har startet den op med olie lampen tændt, så er den død. har flere gange set motore der var mere en døde, hvor ejeren har sagt den kun nåede at lyse i olielampen 1 sek inden de slukkede.

• #3   18. mar 2011 Der er egentlig kun 1 måde at finde ud af det på inden du åbner motoren op.
    Hæld olie på den, start den og hvis motoren lyder ok uden mislyde så håb på den ikke bruger vand eller olie.

Hvis den ikke gør det så er du en heldig gut, hvis ikke er du en uheldig gut hehe

• #4   18. mar 2011 jeg gjorde det mens den trillede og der lød den som før med rasle lyde bag fra. det skal siges at de rasle lyde bagfra stoppede helt hvid jeg lettede på speederen og den ikke trak men stadig lå med 3000 omdr.

Kommentér på:
mr2 motor

Annonce