mr2 motor {{forumTopicSubject}}
hej handlede igår bil med en mand i randers.
det hele startede godt og vi har talt sammen længe og der virkede intet mistænkeligt. jeg tjekker vognen deroppe og det hele er som det skal være. vi handler og jeg smutter hjemad. der mangler en pakning i udstødningen så den brummer rimeligt meget. jeg bemærker så at der kommer højere lyde omme bagfra og der går knap to minutter fra at lyden tager til , til den mister motor kraft. den dør helt og jeg kan kun holde den igang ved og koble ud og holde den startet på speeder. jeg slukker selvfølgelig vognen og triller ind til siden. men olielampen begyndte først at lyse lige da den mistede motorkraft. jeg går ud og tjekker oliepinden og ser den er knastør. men 20 min forinden var der olie til midtpå.
kan jeg være heldig at det ikke er en ny motor jeg skal have i. eller lyden historien i jeres øre også at hele motoren er røget?
det skal siges at den kunne starte da vi holdte stille med jeg skulle holde den igang på speeder. jeg forsøgte kun en gang for og se om der stadig var liv i den, men ville ikke gøre skaden større end hvad det var.
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.378
Det er lidt svært at svare på om motoren har taget skade. Men hvorfor har du ikke fyldt olie på bilen når den kun var midt på?
nov 2005
Følger: 30 Følgere: 24 Biler: 5 Emner: 54 Svar: 343
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.378
Hæld olie på den, start den og hvis motoren lyder ok uden mislyde så håb på den ikke bruger vand eller olie.
Hvis den ikke gør det så er du en heldig gut, hvis ikke er du en uheldig gut hehe
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 11 Svar: 17
mr2 motor