{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

mr2 motor {{forumTopicSubject}}

hey får min mr2 idag og har fået a vide at den skal ha skiftet plajestangsleje. men når man spørger forskellige mekaniker kommer mange a dem med at grumtappen også skal skifte fordi den altid har taget skade men kan det lade sig gøre at det kun er plajestangslejet man kan skifte så det holder??? håber i kan hjælpe mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mr2 motor
  • #1   4. apr 2006 ? ofte kan du nøjes med at skifte lejerne, men kig da lige efter slid og dybe spor nu når du har den ude... eller åbner i den nede fra?

• #2   4. apr 2006 Prøv evt at spørge inde på.
    http://www.toyotaextreme.dk

Det kan være at de kan hjælpe dig

• #3   4. apr 2006 ja det har jeg også fået a vide men når man ringer til værkstederen siger de alle sammen er det vil aldrig eller at så skal grumtappen også skifet men der skulle ikke være nogen spor i den

• #4   4. apr 2006 Patirk:
    Hvilken MR2 er det?
    Hvis der er gået et plejlstangsleje, skal du som MIN. tjekke krumtappen, den kan nemt være revet. Westspeed kan dog udmåle og afdreje den. Hvis du ikke tjekker krumtappen så vil du bare risikere endnu et motorhaveri inden for kort tid.

• #5   4. apr 2006 jamen det er sådan en som du også har og ham jeg køber den a siger at den er der ikke sket noget med

• #6   4. apr 2006 Patrick K - jeg købte min Targa i okt. Den havde efter motorrenovering af mystiske årsager ædt plejelejerne, disse skiftede forrige ejer mens han havde den, og "påstod" (det kan sagtens være korrekt, men....) at krummen var tjekket og fundet okay. Han kørte den så igen efter egen påstand 1500 i den med de nye plejelejer, olien var helt klar da jeg kørte fra købsstedet. 400km senere, vel hjemme på eget matrikelnr var olien sort og den skrallede i lejerne igen. Og denne gang fik jeg tjekket motoren efter og den havde med garanti ridser i krummen allerede ved købet.

Så du kan lige så godt tjekke det hele op nu og få bragt iorden, så du ikke skal stå stille midt i sæsonen pga defekt motor. For det er ikke sjovt, kender turen - har prøvet det 2-3-4-5x efterhånden smiley

Kommentér på:
mr2 motor

Annonce