{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Knaldet top {{forumTopicSubject}}

Hva sker der for at man køber en rigtig fin Renault Clio 1.2 fordi man har fået nyt arbejde og skal køre 55km hver vej på motorvej og gerne vil have en billig økonomisk bil. Okay så, den går omkring de 16 km litteren hva jeg synes er fint nok. Men hva sker der for at motor og gearkasse overhovedet ikke passer sammen på den bil. Jeg ved ikke hvor mange gange når jeg har kørt omkring de 70/80 km/t og ville smide den i femte for så at finde ud af at der befinder gearet sig allerede og kører man 110 kan man ikke høre hva man selv tænker for de sygt høje omdrejninger. Og på dagen hvor min ellers så fine Clio runder 160000 km som i min verden ikke er meget begynder bilen og gå meget underligt. Kører hjem og ja da, mayonaise under olieproppen og proppen blir nærmest blæst af da jeg skruer den af, af udstødningen som har fundet sig ud den vej... Temperatur måleren ligner et kompas i en magnetbutik. Og nu går lortet kun på 3 cylindre. Bilen har aldrig fået tæsk og har aldrig kørt en dag over 110 i den. Er det bare fordi bilen er fransk eller hvad...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knaldet top
Kommentér på:
Knaldet top

Annonce