{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Bil fra England til Danmark ? {{forumTopicSubject}}

Jeg går lidt med tanken om at hente en bil i England.

Hvordan gør jeg det billigst ?

Jeg har tidligere hentet en del biler, og en motorcykel i tyskland, her har jeg taget toget ned, også kørt det pågældende køretøj hjem på prøveplader.

Vil det evt. osse kunne betale sig, hvis det er fra England ? Hvordan er de mht prøveplader ?

Jeg har fundet frem til en enkeltbillet med fly til london for 675 kr.

Hører meget gerne fra nogen af jer som har erfaringer med dette....På forhånd Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil fra England til Danmark ?
  • #1   8. apr 2011 supra : er det ikke lidt mere besværligt da man så skal gennem flere lande på evt prøveplader?

• #2   8. apr 2011 Jeg har kig på et par biler nær london, så turen tilbage vil nok blive derfra, eller i nærheden.
    De prøveplader jeg tidligere har købt i Tyskland, måtte jeg gerne køre med i flere lande, men det gør sig måske ikke gældende med dem man kan få i England.

Supramanden >> Har du nogen ide om hvad sådan en tur tilbage med bilen, vil løbe op i ?
    Bare sådan ca ?

Hvad skyldes din foragt til turen med færgen ?

• #3   8. apr 2011 Supraman
    Hvad er der galt med færgen? Overvejede den mange gange, men altid endte med at køre hele vejen

• #4   9. apr 2011 Jeg tog også færgen da jeg hentede min supra. 18 timers mareridt.
    Tag tunnelen og lav en tur ud af det.
    Så vidt jeg ved kan du få sælger til at beholde forsikring på bilen så du kan køre den hjem på de eng plader. Gjorde jeg ihvertfald uden problemer.

Kommentér på:
Bil fra England til Danmark ?

Annonce