{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.264 visninger | Oprettet:

Jacob Jensen P-skive {{forumTopicSubject}}

Syntes ikke lige ovenstående parkeringsskive er så god..

Jeg har fået sat den i bilen, og den kan godt sætte tiden nogen gange, men overhovedet ikke hver gang. Jeg kan ikke rigtig finde et mønster for, hvornår den kan, og hvornår den ikke kan.

Derudover var den halvvejs faldet af, da jeg kom ud til bilen i går. Den kunne åbenbart ikke holde til at sidde i direkte sollys - selvom jeg havde renset ruden med sprit inden den blev sat på.

Er der andre end mig, der har problemer, og har i fået dem løst?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jacob Jensen P-skive
  • #1   19. apr 2011 Overhovedet ikke. Min den slå til HVER gang og når man slukker bilen, min har altid siddet fuldstændig fast i de 1½år jeg har haft min i bilen. smiley Er sku mega glad for min. Mønsteret for om den slår til og fra er at den mærker bilens "rystelser" sådan som jeg har forstået det og da der ingen rystelser er når bilen er slukket vil den slå til der. Du sikker på du har 100% gjort som der stod i manualen?

• #2   19. apr 2011 Den er da sattelitstyret ;)? så der kan godt lige gå et par minutter!

• #3   19. apr 2011 har også sådan en smiley Den er virkelig dårlig smiley det er ikke altid den gider og for det meste når man bare holder stille i et lyskryds slår den till smiley Virkelig et dårlig køb smiley

• #4   19. apr 2011 Min bruger 5-10 sek. så slår den til smiley

• #5   19. apr 2011 Jeg satte batterier i den, og lod den ligge indenfor ind til den havde fanget tiden.
    Så gik jeg ned og satte den fast i forruden, tændte bilen og holdte "Set+Up" nede indtil den sagde "bip" tre gange, og herefter skulle den gerne stille tiden når jeg slukker bilen.

Sådan gjorde jeg, og det også sådan jeg kan læse mig frem til i manualen, at man skal gøre.

• #6   19. apr 2011 Har også én, og den virker helt upåklageligt.

Hvis de problemer bliver ved, så kontakt da producenten. Jeg ved at de lægger stor vægt på brugerne tilfredshed, så er ret sikker på at de nok skal kunne hjælpe dig.

Mvh Klaus

• #7   19. apr 2011 Der er også forskel på biler, jeg fik at vide at den ikke var godkendt til min Polo 6R pga. der ikke var nok forskel vibrationer til at aktivere den hver gang.

Men prøv at kontakt firmaet Jacob Jensen.

• #8   19. apr 2011 TheCrazyGolfer. -> Ja, det kan jeg selvfølgelig gøre, må håbe kan hjælpe så smiley

Nu prøver jeg lige endnu engang at sætte den i, og hvis det ikke virker ordenligt, så må jeg lige snakke med dem.

• #9   19. apr 2011 Jeg måtte levere min tilbage - den stillede sig ikke konsekvent. For at den skulle opfange at man faktisk kørte efter parkering gik der op til 7 minutter - ikke smart hvis man lige skulle i den lokale netto, en tur på 3 minutter.

Prøve kaliberer den både med tændt bil, slukket bil, mens jeg stod på hovedet, mens jeg bad til gud, mens jeg spise oste mad ...... NEJ det var ikke noget som jeg kunne stole på.

I sommervarmen hvor der bliver over 50 grader i bilen gik den helt agurk, den stillede klokken som vinden blæste.

• #10   19. apr 2011 den har det med at stille sig, lige så snart man holder for rødt... der er også et problem mere, og det er, at hvis man har holdt stille et sted, og man skal videre, men ikke så langt, (max 2 min kørsel) ja så står den stadig på den tid, som da man holdte stille første gang... men ellers synes jeg også den er fin, men ikke 100%

Kommentér på:
Jacob Jensen P-skive

Annonce