{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

Video politiet {{forumTopicSubject}}

Jeg har tit tænkt på, hvorfor politiet må efter følge en bil med fx 160km/t uden udrykning på?
De siger vi er til fare, men de er vel også selv til fare for andre bilister når de forsætter med den fart uden nogen form for blå blink og udrykning, som de først tænder når de har lavet en måling smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Video politiet
  • #1   19. apr 2011 Det er fordi de er øvet og trænet til ukendelighed i at føre deres biler i høj fart og farlige situationer smiley

• #2   19. apr 2011 De har en lang køre uddannelse..de er uddannet til at kører stærk i tæt befolkede og trafikere områder..færselsbetjent er jo noget du udanner dig til efter du er blevet politimand

• #4   19. apr 2011 Kim - ja er jeg godt klar over, er jeg også selv for jeg arbejder selv indenfor "branchen" med udrykning på biler, så jeg er også trænet i det hehe. Men derfor "overholder" de ikk reglerne smiley

• #5   19. apr 2011 syntes osse det er mærkeligt de må gøre det ... du kan ikke træne nogle til at køre .. af hvis der er en der trækker ud når han køre 200 ,,, når han sku heller ikke noget ,, det kan man ikke træne sig til ..

• #6   19. apr 2011 de må alt og skal behandles som guder/overmenesker
    (mener de da selv)

og efter hvad jeg ved har de lige så lang en køre uddanelse som en taxachauffør

• #9   19. apr 2011 Fordi betjente er en flok selvhøjtidelige fjolser, fulde af dobbeltmorale.. smiley

• #10   19. apr 2011 Har også tit tænkt, hvorfor stopper de dem ikke med det samme i stedet for at måle dem over en strækning på 1-2 KM (bare et eksempel)

• #11   19. apr 2011 Ja, for de overholder ikk loven, kan godt være de "følger" efter en, men det er jo bare for at give en bøde på 1000kr, men er det det værd at udsætte andre og sig selv for fare. Kunne forstå hvis han var mordmistænkt, men fordi hr hansen har kørt 40km/t for stærkt? hm..

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #12   19. apr 2011 Det må de fordi det fremgår af politibekendtgørelsen. Derfor må politiet også holde ulovligt parkeret, når parkeringen sker som led i udøvelse af deres erhverv.

• #13   19. apr 2011 Morten og jer andre

Hellere at han følger dem op til 1-2 km også vi så for sådan en bilist af vejen.

Politiet følger jo heller ikke efter alt så snart de sætter andres liv i fare

Og video'en er jo bevis matriale som de bruger imod os

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #15   19. apr 2011 Morten S

Uden udrykning?

• #16   19. apr 2011 Vi kan jo ikke se om der er blink på i politijagt da vi ser bilen inde fra

• #17   19. apr 2011 Casper - det er der som regel ikk, før han har lavet en måling, ellers vil person i den målte bil opdage det/andre billister trække ind, så politiet kan komme forbi.

• #18   19. apr 2011 En ting der undre mig meget!

De sidste par dage er jeg blevet overhalet på landeveje, hvor jeg har kørt 100.... Når politiet er røget forbi har det føltes som om jeg stod stille...
    De havde hverken blink eller udrykning på, Det er da ikke lovligt er det?

eller Lægeambulancen i Randers der tænder blinket når han kører i kø, og så slukker det igen når han er kommet ud af køen ? :s

• #20   19. apr 2011 De tænder jo ikke lyd og blink pga. de skal bruge det i deres bevismateriale, og der er en "opnået" fart ikke nok bevismateriale, derfor regner de et gennemsnitsfart over en længere afstand.
    Hvis de tændte for saftblanderen på taget, så ville man jo automatisk sætte farten ned og så ville deres gennemsnit jo ikke holde...

For at bruge et andet eksempel:
    Skulle en civil betjent med formål at købe stoffer for at buste en pusher, også lige hviske pusheren i øret at han er strømer inden han køber stofferne?! Politiet gør sgu sjældent noget uden grund - ofte for at samle beviser - og det på både godt og ondt...

• #22   19. apr 2011 Det politiet/lægeambulancen gør er at være proaktive, dvs. reagere FØR tingene sker - de kan jo ikke spærre sig selv inde i en kø og så sige nej til et 112 opkald pga. de sidder fast....

• #23   19. apr 2011 Bare vent til de smider kameraer op over hele landet med 1 km. mellemrum, så er den skid slået...

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
    #24   19. apr 2011 Det var da alligevel dages bedste grin dette topic. Længe siden jeg har set så mange dårlige argumenter imod politiets arbejde.

Kør pænt og opfør jer ordentligt så har i intet at bekymre jer om !

• #25   19. apr 2011 hvis i bare køre pænt, så sker der jo intet, og til ham længere oppe, der mener bremse længden er er ens uanset hvem der køre, når der bliver kørt med 200 i timen,.... ja det siger jo alt om, hvad du ved om tingene.! du udtaler dig om noget du ikke har forstand på..

• #26   19. apr 2011 Tudekiks til folket. Bland jer dog udenom deres arbejde og kom videre.

Kommentér på:
Video politiet

Annonce