{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad skal det betyde??? dæk horn
  • #1   24. apr 2011 Så går dækket lidt ud over og "beskytter" fælgens kant lidt.

Tjek evt. prisen på de dæk du har fundet. Mange steder kan man få dem til det samme som på daekonline

• #2   24. apr 2011 Det er bare en gummikant som rager lidt ud over kanten på fælgen, men har hun bevæget sig fra køkkenet og ud i din bil, kan hun sagtens ødelægge fælgene alligveel, så de er intet værd

• #3   24. apr 2011 Så det vil sige det er det samme som de kalder fælge beskyttelse kant de har bare fundet et nyt ord sprog smiley

Anders N må sku indrømme jeg har en dygtig kone jeg fik nye fælge og dæk på sidst år og kørt med dem i en 3-4 mdr og hun kørte med dem hverdag og der er ikke EN eneste rids eller slag i dem og hun har til lige med kørt på jord vej også..... MEN hun fik også klar besked om hvad der ville ske hvis de var ridset eller slået hehe.... så hun har været rigtig god :-))))

• #4   24. apr 2011 Det er sgu en af de gode af slagsens du har fundet dig der så:b

• #5   24. apr 2011 Fælgkanten kaldes "horn" i tyskland nok derfra de har taget det til sig, så hornbeskytter er det samme som fælgkant beskytter

• #6   24. apr 2011 Anders N hehe ja og hun kørte også med mine borbe T fælge på golfen uden problemer smiley men hun har også fået konsekvensen af vide griner....

carsten p det er perfekt takker for det.

Kommentér på:
hvad skal det betyde??? dæk horn

Annonce