{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Finansiering af bil.. {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har købt mig en brugt Toyota Yaris. Hvor jeg så har skulle finansiere er restbeløb der lyder på 58000. Jeg har fået tilbud fra Toyota om at finansiere den hos dem. Men jeg kan ikke helt finde rundt i deres papirer. jeg skal afbetale 1600 over 48 måneder. Der står at mine rente udgifter bliver 10000 men når jeg ganger 1600 med 48 bliver det til 77000 og så er differencen jo 19. På papiret Står der også at årlig pålydende rente er 6,95 og den årlig nominel rente er 7,18. Og det lyder jo for mig fornuftigt nok. Men så kommer der en linje hvor der står årlige omkostninger i procent 16,85 og det lyder jo voldsomt meget. Eller har det noget med den korte løbetid på lånet. Lyder dette tilbud ok, eller skal jeg tage i banken.. Er 19000 ok at betale i rente over 4 år på 58000.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Finansiering af bil..
  • #1   30. apr 2011 Det er ALTID ÅOP som er den faktiske rente.

De 19.000,- i rente passer næsten iforhold til de 16,85%....Personligt ville jeg smutte i banken og låne til en ca. 8% ÅOP - og det smarteste var at finde de 8000,- så du kun stod og manglede 50K som kunne finiansieres vha. en kassekredit på ca. 6% ÅOP. Så sparer du yderligere oprettelsesgebyrer mv. Med den løsning kan du over 48 mdr. nøjes med 6200,- i rente, og ca. 1200,- i afbetaling pr. måned..

• #2   30. apr 2011 Jeg har købt ny bil, og min ÅOP ligger på 9. Synes lige 16 er rigeligt...

• #3   30. apr 2011 Det er alt for dyrt. Din rente er ganske vist relativt lav, men så kommer der lige omkostninger oveni på det samme beløb.

Jeg kan i hvert fald skaffe dig en finansiering, der er markant billigere.

Kommentér på:
Finansiering af bil..

Annonce