{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

køb af ny bil {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal bruge en bil nr. 2 og det skal være til max 110k kr. Kravene er, over 20 km på litteren (ligemeget om det er diesel eller benzin) aircon og fartpilot.

De biler jeg har fundet interresant er:

Kia Picanto(den nye der kommer her om lidt)
Toyota Aygo(C1, 107)
Hyudai i10 (men er lidt for dyr med det udstyr)

Men kom gerne med flere forslag hvis i ligger inde med viden om andre biler til kriteriene.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af ny bil
  • #1   5. jun 2011 Suzuki alto

  • #2   5. jun 2011 Mine forældre er rigtig glad for deres Mitsubishi Colt - den nye model. De har købt cleartec modellen som kører over 23 km/l. På trods af det er en lille bil, så er der rigtig god plads inden i og også på bagsædet. Den fås med stop/go-teknik, air-con og fartpilot. Så det kunne da være en model, du kunne tage med i dine overvejelser:)

  • #3   5. jun 2011 Rasmus P

    Du aner da ikke hvad du snakker om.. mine forældres gamle Picanto fik de 80.000 for efter 3 år..

    Toyotaen er bygget sammen med de satans franskmænd, er overrasket over hvor meget de ruster.. en af mine venner har en, men de kør da meget godt.

    Colt'en er efter min mening det værste skidt jeg nogensinde har kørt i, vil ikke kalde det en bil næsten.. dårlig oplevelse.

    Kiaen er sku rigtig fin, den ville jeg nuppe smiley altså den nye..


  • #4   5. jun 2011 Nu er sagen den at jeg ikke har planer om at skille mig af med bilen før den er kørt helt i knæ, og hvis det så er aller eller km så regner jeg alligevel ikke med at få ret meget for bilen. Så gensalgsværdi er ikke så relevant igen, jeg tænker nok mere kvalitet/feeling af bilen. Jeg har prøvet en C1, i10 og en spark og der må jeg nok sige at C1 var den som var mest "rå" i oplevelsen. Om det så er godt eller skidt kan man så have forskellige meninger om, men hvis man kan få lidt mere "komfort" til samme pris vil jeg ikke have noget imod det.

  • #5   5. jun 2011 Ta ud og prøv den nye picanto.. jeg synes den er lækker smiley

  • #6   5. jun 2011 Hvis du favoriserer en Picanto frem for den nye Colt LK - så må du være en af de få;) Du kan jo eventuelt lade de forskellige tests af bilerne være et hint!

  • #7   5. jun 2011 Det gør jeg smiley

    Colten kør som en gammel puch..


  • #8   5. jun 2011 colten er bare over de 110k kr, så den er lidt uden for mit rådighedsbeløb. desværre

Kommentér på:
køb af ny bil

Annonce