{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford Galaxy
  • #1   6. jun 2011 go og solid bil... nu skriver du ik noget om motor... men fin bil generalt... der er fejl på alle biler jo.

• #2   6. jun 2011 Årgang og motor?

• #3   6. jun 2011 hvilken årgang... ?

Har for nyligt haft fornøjelsen af at kører ca. 800 km i den helt nye model...

2.0 tdci 140hk med aut.

møg lækker bil at køre i, og virkelig rummelig... mærker slet ikke at den er så stor som den er.. og rigtig lækker at køre lange ture i...

det eneste lidt negative jeg kan finde ved den er at aut. gear er noget sløvt... men udover det mærker man slet ikke at den skifter ...
    og når man sparker til er den meget tørstig...
    Brugt en tank fuld på 800 km og der er en 70L tank på den boardcom. sagde 7.7L pr 100 km hehe

• #4   6. jun 2011 Har haft MK 2 eren og kørt en masse i den nye, hvilken vil du vide om?

• #5   6. jun 2011 Jeg snakker om en en model 07,08 og 09'er altså bare generelt.

Kender en der nemlig har fundet en 1,8 TDCi 100 Trend 5d 7 pers. fra 2009, til 300.000? - Og jeg kender intet til Ford

• #6   6. jun 2011 Kører til daglig i en 2.0tdci 140hk manuel, fra '08. Dog på gule skiver men bilen er jo den samme.

Den har samme venderadius som en storebæltsfærge.
    Klimaanlægget har haft fejl minimum en gang årligt.
    Baksensor er et must!

Tror sgu 100hk er for lidt til den store skude...

• #7   6. jun 2011 Har selv kørt i en 09´ 2.0tdci, den kører alt for lækkert. Tror 1,8tdci gør det udemærket i den bil, tror ikke motoren er for lille, da 1,8éren har en del moment. 2.0eren har ihvertfald masser af overskud, især med en chip.

Har intet negativt om bilen, absolut det bedste køretøj jeg har kørt i den størrelse...

En skam firmaet som jeg kørte i den for, gik konkurs så jeg måtte af med den. Men det er helt sikkert at vi selv skal have sådan en som familie øse næste gang...

• #8   6. jun 2011 Hahahah..
    Ja jeg tænker det samme med de 100 HK. Jeg tror nemlig også, at det er for lidt til den bil, hmm.. men det er den eneste nør københavn, der er så ny og "billig" med det lave kilometertal smiley

• #9   6. jun 2011 jacob j.. 7,7.. er sku da fint.. ca 13 på literen

• #10   6. jun 2011 Brian L
    hehe sig det til min chef.... ham der hang på regningen hehe

• #11   6. jun 2011 har lige været på langtur i min v8ér.... den gik også langt... 7 på literen, normailt 5... men langtur har noget at sige..:)

Kommentér på:
Ford Galaxy

Annonce