1.385 visninger
|
Oprettet:
ford galaxy {{forumTopicSubject}}
Hej påtænker at købe en galaxy så jeg søger lidt viden om holdbarhed og sygdomme på modeller fra 2000 til 2005
Er der nogen der har dårlige erfaringer eller noget særligt man skal være obs på.
Evt. Hvilken motor model der er bedste køb.
Mvh søren
nov 2006
Følger: 39 Følgere: 39 Biler: 13 Emner: 69 Svar: 2.234
De ting jeg ser mere end en gang på dem er c-lås motore der står af, knækket bagfjeder (utrolig nem rep) og viskertræk der begynder at sætte sig fast så viskerne ikke kan køre! Ellers synes jeg ikke de har nogle fejl udover hvad alle andre biler har!
Så spørg godt ind til historikken på den du nu finder, og vurder hvorvidt den er pæn holdt, eller om der ligger fem kilo møg i bunden og rundt alle steder. For så er de nok lidt ligeglade med bilen!
God jagt
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.733
En stor svaghed, synes jeg, er at den gummibelægning der sidder på dør-grebene indvendigt, har det med at mørne og falde af i store flager.. Derudover slides alt malet plast i kabinen hurtigt - især der hvor man naturligt tager fat....
Mindes også jeg synes den var træls at køre langt i, fordi mit knæ gik imod centerkonsollen - det var en varevogn og jeg følte ikke at sædet kunne komme ordentligt tilbage pga. gitteret bag.
Ellers har jeg intet dårligt at sige om den :)) jeg skulle bare køre den, ikke vedligeholde den
nov 2006
Følger: 39 Følgere: 39 Biler: 13 Emner: 69 Svar: 2.234
jul 2003
Følger: 179 Følgere: 126 Biler: 18 Emner: 67 Svar: 11.437
ford galaxy