{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.385 visninger | Oprettet:

ford galaxy {{forumTopicSubject}}

Hej påtænker at købe en galaxy så jeg søger lidt viden om holdbarhed og sygdomme på modeller fra 2000 til 2005
Er der nogen der har dårlige erfaringer eller noget særligt man skal være obs på.
Evt. Hvilken motor model der er bedste køb.
Mvh søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ford galaxy
  • #1   19. jul 2011 Det som det oftest afhænger af, er den tidligere ejers vedligeholdelsesgrad af bilen.. For en bil fra 2002 med 120.000 på bagen, kan sagtens være mere slidt end en 2002 med 220.000 på bagen, så det kan være utrolig svært at sige hvad der fremadrettet vil blive af problemer med den!

De ting jeg ser mere end en gang på dem er c-lås motore der står af, knækket bagfjeder (utrolig nem rep) og viskertræk der begynder at sætte sig fast så viskerne ikke kan køre! Ellers synes jeg ikke de har nogle fejl udover hvad alle andre biler har!

Så spørg godt ind til historikken på den du nu finder, og vurder hvorvidt den er pæn holdt, eller om der ligger fem kilo møg i bunden og rundt alle steder. For så er de nok lidt ligeglade med bilen!

God jagt smiley

• #2   19. jul 2011 De to jeg har ræst rundt i, har alle brændt ledningsnettet - det var 2,3 benzin... ved ikke om det bare var mig og min kørsel, eller bare generelt for modellen smiley

En stor svaghed, synes jeg, er at den gummibelægning der sidder på dør-grebene indvendigt, har det med at mørne og falde af i store flager.. Derudover slides alt malet plast i kabinen hurtigt - især der hvor man naturligt tager fat....

Mindes også jeg synes den var træls at køre langt i, fordi mit knæ gik imod centerkonsollen - det var en varevogn og jeg følte ikke at sædet kunne komme ordentligt tilbage pga. gitteret bag.

Ellers har jeg intet dårligt at sige om den :)) jeg skulle bare køre den, ikke vedligeholde den smiley

• #3   19. jul 2011 Det med ledningsnettet skyldes at forbindelsen ved samlingen af plus-polen ude i motorrummet bliver dårlig! Igen, bliver bilen vedligeholdt, er det et punkt der bliver efterset ved service på dem smiley

• #4   19. jul 2011 Rust begynder at være et seriøst problem på de ældste.

Kommentér på:
ford galaxy

Annonce