{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  polere ridse væk
  • #1   11. jun 2011 hvis ikke den er helt ind til metalet så køb en lak stift det nemt og hutigt

• #2   11. jun 2011 Jeg har bare hørt at polere skulle være mere effektivt.

• #3   11. jun 2011 Poler er ok, men du skal lige være obs på at efter X antal vask af bil, kommer de stille og roligt frem igen. Havde selv en bil hvor den fik en gang polering, og den så brand godt ud den næste måneds tid, men så begyndte de at komme tilbage. Men synes stadigvæk det er en god ide at få det gjort.

• #4   11. jun 2011 hvis det er "overflade" ridser, altså ridser som ligger i klarlakken så skal de poleres væk... stift er mere til "åbne sår" hvor der er dybere end klarlakken..
    Det kan hurtigt blive noget griseri at prøve at lappe med stift.
    De bliver meget pænere med en polering, man skal bare ha styr på hvad man laver og have de rette ting til at polere med smiley

• #5   11. jun 2011 Ridserne er ikke så dybe, men der er mange små ridser. Så om jeg skal prøve at polere, eller købe en stift det ved jeg sku ikke.

• #6   11. jun 2011 seat ibiza. det kommer an på hvilke produkter du køber smiley køber du de billige produkter, som er rent filla produkter så ja så kommer ridserne igen efter vask. Men hvis du køber ordentlige produkter som rent faktisk sliber i lakken så forsvinder de. Men så længe man vasker bilen i en vaskehal så vil man altid få flere ridser.. vaskehal er det værste man kan udsætte sin bil for....

• #7   11. jun 2011 http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=78977

billede 5. under håndtaget, ude i siden, man kan lige ane de små ridser

• #8   11. jun 2011 Jeg ville helt klart polere dem væk.... det er lidt dyrer at poler hvis man ikke har produkterne til det, men det bliver 100 gange pænere....

• #9   11. jun 2011 Hvad skal jeg så bruge hvis jeg skal polere dem væk?

• #10   11. jun 2011 Jeg kan klart anbefale karma care fra bilvask.nu
    Han har lavet sin egen serie inden for poleringsprodukter, og han VED hvad han snakker om.

karma care mellem eller grov, alt efter hvor dybe de er. Hvis du vælger grov så skal du stadig ha mellem. Men jeg vil sige start med mellem og så poler et par gange mere i stedet for at bruge grov.
    karma care fin.
    forsegler uden voks
    og så en rød natty voks til sidst.

Det vigtigst af alt. En GOD polermaskine. Hvis du vil købe en så gå efter en DA maskine, den er lidt bedre hvis man er ny til at poler.
    Du kan også leje en maskine af ham.... smiley

• #11   11. jun 2011 Super, vil lige prøve at ringe for at høre ham ad hvad han ville anbefale osv smiley

• #12   12. jun 2011 Torben det du skriver kommer jo til at koste en del.

Lasse tag i stedet for hos bilexperter eller t-hansen og køb G60 tror jeg det hedder.

DEN FJERNER DET HELE

• #13   12. jun 2011 David J, ja det kommer til at koste noget mere end en stift. men som skrevet så får han også et LANGT pænere resultat. Desuden bliver resten af bilen også pænere da man jo lige så godt kan polere bilen når man alligevel er igang..

G60? har aldrig hørt om G60, hvad er det?

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #14   12. jun 2011 Vil give Torben J fuldstændig ret....

Poler det væk, og gør det med de rigtige produkter, evt. fra bilvask.nu...

Har selv lige været på kursus hos Michael, bilvask.nu. Han ved 10000% hvad han snakker om...

Tjek evt. hans blog på bilpleje.nu

• #15   12. jun 2011 Polerings pleje til alle farver, rimelig effektiv har poleret min den står som ny nu ingen ridser, men husk lasse altid vask bilen før du polerer

• #16   13. jun 2011 Jeg siger tak for alle de mange fine svar, David det skal jeg nok huske smiley

• #17   13. jun 2011 david j. Er der farve i den poleringscrem? Altså rød, blå osv efter hvad farve bil man har?
    Kan ikke finde noget med det navn, G60....

• #18   13. jun 2011 Nope det er der ikke, er heller ik helt sikker på det er 60 til sidst men ihvertfald noget i den retning he he smiley

Kommentér på:
polere ridse væk

Annonce