{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.098 visninger | Oprettet:

Dele værksted Århus? {{forumTopicSubject}}

Jeg ser med frygt på sommeren der hurtigt forsvinder (ok der er stadig lang tid til:)). Inden vi har set os om er det ikke "kørevejr" længere, og så venter en hel vinter hvor min Supra skal stå ensom og forladt i en lille, kold og fugtig garage. Er der ikke nogen der vil være med til at leje et dele værksted i Århus eller udkanten af Århus hvor man kunne bruge de kolde vinter aftener? Hvis man var en 3-4 stykker der kunne finde et opvarmet lokale, så er det bare at smide en lift op og sætte kaffe maskinen til! Jeg betaler 700 kr/md for en lille baggårds lorte garage på 16 m2 uden varme eller strøm og hvor der ikke er plads til noget som helst, og der må være andre i samme situation i Århus området. Det betyder at for en leje på måske 3000 kr/md må man kunne leje 60-80m2 hvis man er nogle stykker der går sammen. Sig til hvis det har interesse, så vil jeg gerne forsøge at finde et godt sted.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dele værksted Århus?
  • #1   13. jun 2011 Tro mig det er ikk til at finde har også snart ledt overalt i Århus omengn

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #2   13. jun 2011 Du kan evt. høre dem ad ude i hørning om du kan langtidsleje en af pladserne på værkstedet. han snakker ihvertfald om derude at det er en mulighed.

    http://bilgds.dk har selv haft brugt værkstedet til at lave lidt på min bil, og det virker helt fint det sted.


  • #3   13. jun 2011 Lytter lige med ...

  • #4   26. jun 2011 hej, jeg lytter også lige med, da jeg også mangler opbevaring til min ene bil - dog vil jeg ikke ud til bilgds, det skal være et andet sted end der.

    fx hvis man - som du skriver - lejer en opvarmet hal, hvor man kan smide en lift op og hvor man kan stå og rode m sin bil - og ikke aaalt for langt fra århus for så kommer man aldrig afsted så tit, som man gerne vil...:)


  • #5   27. jun 2011 Hej med jer,

    Så fik jeg svar fra bilgds. Han vil have 1500 kr/md for langtids leje og seperat betaling for leje af lift. Personligt syntes jeg det er lige vel meget, hvad siger i? Jeg har ikke kunnet finde andre steder overhovedet.


  • #6   30. apr 2016 Nu er det jo nok meget forældet, men jeg er også interesseret

Kommentér på:
Dele værksted Århus?

Annonce