{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
37.376 visninger | Oprettet:

Rattet ryster, men dæk er afbalanceret..HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

Hej

Er ved at gå ud af mit gode skind over min eller kære 307 hdi. Den har det med at ryste i rattet ved hastigheder 110km/t og opefter, dog ikke altid lige kraftigt og det er lidt forskelligt hvor meget det ryster ved de forskellige hastigheder. Det første jeg gjorde var at få tjekket afbalancering på mine ellers helt nye fælge. Der var for meget vægt alle 4 og skulle være rettet nu. Det har dog intet hjulpet på rysteriet smiley , så nu er gode råd dyre. Det skal lige siges den gjorde det også med vinterdæk, dog langt fra ligeså meget.
Min mekaniker har kigget den i undervognen og siger der ikke er noget at se på nogen af delene i ophænget (bærearmsbøs, styrekugler osv.)
Nu er det jeg har brug for jer kloge hoveder og jeres erfaringer :). Kan det være trækaksler der driller(har hørt de skulle være et svagt område på netop min)?den har det med "hakke" lidt ved hård acceleration nogle gange. Eller kan det være noget svinghjul (det oprindelige dual-masse skulle jo ikke klare det så godt). Det bare ikke så¨nemt at se om disse dele er "defekte".

Håber virkelig i kan hjælpe da jeg skal bruge bilen på ferie i år.

Jeg takker på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rattet ryster, men dæk er afbalanceret..HJÆLP!!!
Kommentér på:
Rattet ryster, men dæk er afbalanceret..HJÆLP!!!

Annonce