{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  typisk saxo?
  • #1   21. jul 2011 de meget rustne og har generalt mange fejl...

• #3   21. jul 2011 nu var min saxo godt nok fra 2000, men den gik ujævnt i tomgang, svagt leje i gear kassen, diverse el fejl, går rimelig dårligt i gearne det kan føles lidt som at røre rundt i en gryde..

Men, de er sku sjove at køre i, en lille kvik bil. Men den er ikke så økonomisk (9-12km/l)

• #5   21. jul 2011 De ældre modeller Ruster. De kan drille i motoren og gearkassen især 3. gear.
    brobroen kan meget nemt gå i stykker hvis de bliver sænket. Absfølerne bagi har det med at gå i stykker. De kan somregl gå 200k inden toppakningen går og skal skiftes.

• #6   21. jul 2011 de er nu altså stadig ikke værre en en golf 3 gti/ vr6, honda med vtec osv. de har bare fået klø siden de kom fra fabrikken.

men ja vær opmærksom på bagbro!

• #7   21. jul 2011 .for kan købe en billigt til 4000, også tænkt mig at lave den og sælge den videre, som et projekt som jeg kan tjene på smiley

• #8   21. jul 2011 Michael B

Det med 3. gearet kommer jo af samme grund som i alle andre biler.. Når folk flyver ud af lyskrydset, 2 gear er bare lige tilbage, men 3. gearet blir lige pludselig rigtig svært at ramme ordentligt også gpr det i stykker til sidst,

• #9   21. jul 2011 Mathias C

Held og lykke med at tjene på den smiley Hvis du regner timerne ind i, kan det slet ikke svare sig.

• #10   21. jul 2011 gearkasse, bagbro rusten eller deffekt, rådenskab i vanger panneler

• #11   21. jul 2011 .for de står i en høh kurs, og kan købe den så billigt så. kan vel godt tjene lidt på den mon ?

• #12   21. jul 2011 Selvfølgelig skal man ikke regne sin timeløn særlig højt hvis man vil tjene penge på biler.

Tjek også for guds skyld den elektroniske servostyring.... For den har de maaaaange problemer med, har selv haft 4 af dem (Saxo VTS 8V & 16V)

Bagbro
    Rust i forvanger
    Rust i paneler
    Servostyring (som nævnt)
    Elektriske fejl (ABS følere, toppunkts følere, airbag(selestrammere) osv)

Mvh

• #13   21. jul 2011 Fuck en masse hatere....

• #14   21. jul 2011 ja, en saxo er vist ikke vejen frem smiley

• #15   21. jul 2011 Slagteren .

Det er da ikek at hate? Jeg kan kun sige hvordan min saxo var, og tilsyneladene er den ikke den eneste med de problemer..

• #16   21. jul 2011 Det er dejligt at se folk skyde dem ned på den måde... Men når folk nu engang er færdige med at at rakke ned på dem så husk på alle ældre biler har det hårdt og mange af dem er altså 10 år idag..
    Jeg har haft min i 3 år nu.. og på den tid har jeg ofret:
    Bremser hele vejen rundt
    1 kobling - fordi den fik olie pga en defekt pakdåse i gear kasse
    Renovation af gear kasse - 1,2,3,4 gears syncromesser - og lejer
    Alene på grund af højgears akslens leje er med nylon styr og nylon styret smutter på dem. - når man nu var derinde så skifter man alle lejer og alle syncromesser - det anbefales

Ellers har den ikke kostet mig noget at holde kørende ud over "tuning og styling" - men det er jo ikke nødvendigt!

Renovationen af gear kassen løb i 3000 kr for alle lejer, pakdåser og syncromesser - og kan VARMT anbefales - det spiller bare max nu smiley

Kommentér på:
typisk saxo?

Annonce