{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Startbil, hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg bliver snart 18, og jeg kunne godt tænke mig en bil. Jeg har kigget lidt på forskellige mærker som opel, VW, seat, audi og bmw. Men jeg står nok med det problem, at indtil videre, så aner jeg ikke hvilket mærke som er rigtig godt, og som ikke er for dyrt. Altså jeg ved godt at audi, VW osv laver gode biler.

Men mit spørgsmål er så, hvilket mærke skulle jeg gå efter når det er en førstegangsbil? det skal være et mærke som holder, hvor de laver gode motore, med ikke alt for dyre reservedele. Og gerne en bestemt type indenunder mærke som f.eks opel vectra. Men det skal være en bil som køre okay på literen. (over 10 km på 1 liter). det skal være en som holder til noget motormæssigt. en der er til at betale i reservedele og vægtafgift osv osv. og så meget gerne en bil som ikke er grim. Men faktisk ser okay ud i sig selv. Og så må den meget gerne have 4 døre, da jeg hader det med 2 døre. Men håber i kan hjælpe mig. Og ikke alt det der "se min bil" osv. For det er ikke lige nu jeg skal købe bil. Men først her om nogle måneder regner jeg med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startbil, hvilken?
Kommentér på:
Startbil, hvilken?

Annonce